Emelkedett a sorompó, mégis jött a vonat

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.12.06. 08.45

Itt valaki komoly mulasztást követett el, a sorompó már felemelkedett, amikor érkezett a vonat. Az áthaladó kamion csak centikkel tudta elkerülni az ütközést.

Ebben a Lengyelországban történt esetben valaki komoly mulasztást követett el, a sorompó már felemelkedett, amikor érkezett a vonat. Az áthaladó kamion csak centikkel tudta elkerülni az ütközést.

Nem látjuk, hogy a lámpa váltott-e már a tilos jelzésről, így az is megeshet, hogy a kamionsofőr volt türelmetlen. Mindenesetre hatalmas mázlival úszta meg az ütközést.

A következő felvételen látható kazahsztáni kamionos sajnos már nem volt ilyen szerencsés. Szörnyű balesetben vesztette életét.
Emelkedett a sorompó, mégis jött a vonat 1

Kommentek

  • Guevara

    A kamionos egyértelműen tilosban kezdte meg az áthaladást, mert a sorompó még mozgott mikor annak a vonalába ért, tehát mindegy is lett volna hogy a lámpa már szabadot mutat. Tehát elméletileg az áthaladás nem lett volna veszélytelen semmiképp. A megszokás a nagyon alattomos dolog, mert azért az esetek többségében nem jön már vonat akkor amikor nyílik felfelé a sorompó.

  • menőmanó

    Guevara

    Tessék?
    Nehogy már azt akard megmagyarázni, hogy szinte természetes, ha a felemelkedő sorompónál jön a vonat.
    Esetek többségében nem jön? Viccelsz?
    Soha nem jöhet, ha mozgásban van a sorompó!

  • Szentmiki

    A KRESZ 39.§ foglalkozik a vasúti átjáróval. Mozgó sorompónál egyébként is tilos átmenni

  • PAlex

    Teljesen mindegy, mit csinál a sorompó, MINDIG meg kell győződni róla, hogy jön e a vonat. Ennyi.
    KRESZ-ben világosan benne van, hogy NINCS szabad jelzés vasúti átjárónál.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.