A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.04. 16.45

Méghozzá a vezetőségi parkolóban, ráadásul egyedi, magyar rendszámmal. Vajon kié lehet napjaink legdurvább sportautója?

Emlékeztek arra a vevőre, aki 230 millió forintért rendelt a Porsche magyarországi képviseletétől egy 918 Spydert? Az importőrök szerint ez a valaha itthon eladott legdrágább személyautó. Akkor azt az információt kaptuk, hogy a vevőnek két évet kell várnia, 2014-ben fogják átadni neki, mivel 2013 végén kezdődött a 887 lóerős hibrid gyártása.
Az alábbi képet a Bojkott CBA & Coop & Reál nevű Facebook-csoportba töltötték fel a mai nap folyamán, és nagyon úgy tűnik, hogy az autó megérkezett magyar tulajdonosához. (Nem száz százalék, hogy arról az autóról van szó, amiről 2012-es cikkünkben írtunk, de nagyon valószínű.)
A méregdrága szupersportautó egyedi rendszámot is kapott: BLZS-55. Nem szeretnénk találgatásokba bonyolódni, hogy kit vagy kiket takarhat ez a négy betű, volt pénze, megvette, akkor hát élvezze.
A hibrid csodaautóból összesen 918 darabot készít a stuttgarti cég, és állítólag 800 darab már gazdára talált. Az autó nem csak nálunk, a világ bármely pontján hatalmas feltűnést kelt, már a népszerű Autogespot.com is megosztotta a magyar 918-ast.
A Porsche 918 teljes gázon 887 lóerőt présel ki két villanymotorjából és V8-as szívómotorjából, a rendszernyomaték az aktuális sebességfokozattól függően 917-1280 Nm. A mindössze 1,17 méter magas sportkocsi 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, kétszázon 7,7 mp alatt van fenn, végsebessége 345 km/óra. 
Hajtáslánca öt különböző üzemben működtethető, a hétköznapitól a sportoson át az időmérőig – utóbbinál az utolsó elektront is kipréseli az akkumulátorokból a vezérlés, nehogy akár egy századmásodpercet is veszítsen az autó. Ezt az üzemmódot alighanem a Nürburgringre optimalizálták a fejlesztők.
Tisztán elektromos üzemben is képes egyébként közlekedni a 918; ilyenkor legfeljebb 150 km/órával – vagy ha visszafogjuk magunkat, akár 31 kilométeren át – képes haladni. Fordulékonyságát hátsókerék-kormányzás javítja, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 3,0-3,3 liter száz kilométeren. 

Egyedüli magyar újságíróként Szörényi András kollégánknak sikerült beülnie a pokoli Spyderbe, élményeit IDE kattintva olvashatod.

A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 1

Kommentek

  • DTF

    vegye-vigye. a rendszámból és a tulajról készült képekből lehet tudni h ki. mondjuk ettől függetlenül parkolhatna normálisan is :) jókor volt jó helyen (2010-) ;)

  • tgu.ts

    Gratulálok hozzá, akárki vette.
    Jó egészséget és sok százezer kilométer baleset mentes vezetést kívánok!

  • krisz1996

    a BLZS rendszám véleményem szerint egy BaLáZS nevű emberé. (Tévedés jogát fenntartom) :)

  • apu0062

    Érdekes, ez a tag nem parkol szabálytalanul, csupán nem mindennapi járművel és ország-világ elé tárjátok a rendszámát (amely szintén nem mindennapi), viszont a szemlátomást tilosba parkoló türhő parasztok rendszámát szemérmesen elrejtitek. F@sz@…

  • apu0062

    Jav: tilosba=tilosban.

  • cddexter

    apu0062: Osztom véleményed, +1.

    De itt ez most politika és “lejárató kampány” – mármint hogy miért került az illető célkeresztbe. Ott pedig mindent szabad.

  • Krisszi07

    Elnézést, de hol itt a lejáratás és a politika? A cikket olvastátok?

    “A méregdrága szupersportautó egyedi rendszámot is kapott: BLZS-55. Nem szeretnénk találgatásokba bonyolódni, hogy kit vagy kiket takarhat ez a négy betű, volt pénze, megvette, akkor hát élvezze.”

    Ez pont a lejáratás vagy politika ellentéte. Sok oldallal szemben, akik pont erre hegyezték ki. Ez pedig egy sima autós érdekesség hazánkból.

  • cddexter

    Krisszi07: rosszul használtam az “itt” szót. Nem úgy értettem, hogy itt a vezess.hu cikkjében, hanem hogy “ebben az esetben”. Nem akarom részletezni, biztos érted miről van szó.

  • JoGo

    Nem ertem mi itt a baj…
    Szep auto, gratulalok a tulajdonosnak.
    Ennek semmi koze a CBA-hoz, a Tescohoz vagy barmelyik politikai parthoz.
    Ha valakinek penze van ra, akkor vegye meg, es hasznalja. Jo ilyet latni a sok szurke Golf (barmi mast irhattam volna) kozott.
    Ha en egy ilyen uzletlanc vezetoje lennek, en is hasonloval jarnek. Nincs ebben semmi kivetnivalo.

  • Vorserie

    krisz!

    Micsoda ügyes gyerek vagy te,hogy ilyen rejtvényeket meg tudsz fejteni! :D
    Szoktál Scrabblezni?

    A pláne az,hogy a CBA felső vezetőségei között nincs Balázs nevű ember!;)
    Nekik több eszük van annál mint,hogy kirakatba rakják a pénzüket.

  • szaboata

    Csórikám,ennyit kifizetni egy autóért? én egyszerüen felírtam a listára amit Jézuskának címeztem.Igaz,még várnom kell rá 3 hetet,és lemaradtam az első helyről,de hát ez az én sorsom…

  • theodorus

    Egyre inkább búlvárosodik a vezess.hu, és több célzással is belefolyik a napi politikába. Nem szimpatikus.

  • Thubiso

    Lehet, hogy azé a Dzsuzsák Balázs focistái, és azért állt oda, mert ott biztonságban gondolta.

  • Andariel

    Hú, ez nekem is jó volna. Haladéktalanul ráheggeszteném a vonóhorgot, ráakasztanám az utánfutót és lenne mivel kihordani a trágyát a kertbe.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Itt egy csokor tuskó, akik nem tudják, hogyan kell parkolni

Ha csak egy autós is meggondolja magát, már megérte.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

Már rendelhető az Audi családi villanyautója

Habár a szériaverziót még be sem mutatták, az érdeklődők máris megrendelhetik az Audi hamarosan piacra lépő elektromos gépkocsiját.

F1: Betiltják a cápauszonyt, jön az új fejvédő

A Forma-1-es Stratégiai Munkacsoport keddi ülésén több fontos döntést is hoztak a 2018-as szezonra. Kiiktatják a cápauszonyokat és a T-szárnyakat, új fejvédőt fejlesztenek, és a futamok újraindításában is változás jön.

Világrekorder izommotor a BMW 5-ösben

Új variánssal bővül a BMW 5-ös széria portfoliója. Az M550d xDrive minden egyes turbófeltöltőjére 100 lóerő jut.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.