Újra pályán a Ferrari-legenda

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.03. 20.30

Két éve csúnyán összetörték a legendás olaszt, de mára nyoma sincs sérülésnek.

Összesen 39 darab készült a legendás Ferrari 250 GTO-ból a hatvanas évek elején. A 3445-ös alvázszámú példány pedig két évvel ezelőtt tört össze a milliárdos Cristopher Cox kezei között, mikor lábon vitte az autót a Le Mans Classic-ra. A képeken pontosan ez a klasszikus látható, viszont nem úgy néz ki, mint ami egy teherautóval ütközött.
Persze hogy nem, hiszen gyönyörűen felújították, és szebb lett, mint valaha. A hangjáról nem is beszélve.
A 112-es rajtszámú gép restaurálását a Ferrari saját felújítóműhelye végezte, így kétség sem férhet hozzá, hogy pontosan olyan lett, amilyennek Luciano Conti, az első tulajdonos megrendelte 1962-ben. Leszámítva a fényezést, ugyanis egyévesen egy svéd versenyzőhöz került a paripa, aki a korabeli szabályok szerint nemzeti színűre varázsolta a Ferrarit, és a 112-es rajtszámmal nyert meg a Targa Floriót.
Nemcsak korukban, de ma sem vallnak szégyent a 250 GTO-k, hiszen mindössze 1,1 tonna súlyukhoz 300 lóerőt biztosít a 3,0 literes V12-es motor. Összesen 39 darab 250 GTO-t épített a Ferrari, így nem csoda, hogy mikor eladásra kerül egy-egy darab, áruk a csillagos eget veri.

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.