“Nincs olyan akadály, amit a közös akarat, a rendíthetetlen hit ne küzdene le” – ezt bizonyították nemrég az oroszok, most pedig iskolapéldáját láthatjuk, hogy milyen a német összetartás.
A BMW ütközetben elesett, a hátsó kerekek feladták a harcot, nem volt mit tenni, a legénység már majdnem elhagyta a süllyedő hajót, de az utolsó pillanatban megérkezett a felmentősereg. Az Audi 80 quattro ott segít, ahol tud, így német bajtársát is kimenti a hó és a jég fogságából.
De úgy érzem, meg kell menteni a BMW becsületét is, íme az E60, ami játszi könnyedséggel húz be egy MTZ-t, és mindezt nem tükörsima, száraz aszfalton.
Nehogy azt gondoljuk, hogy csak a véletlen okozhat ilyen jeleneteket. Több mint tíz éve hallottuk azt a történetet, hogy a hazai importőr akkori vezetője az első hó leesésekor kiküldte a kollégákat, hogy quattro-hajtású autókkal cirkáljanak a budai hegyvidék villáinak környékén, és segítsenek a síkos úton elakadt bajor és stuttgarti modellek tulajdonosainak, finoman jelezve, hogy milyen autóban is kellene ülniük. Ennél jobb marketing aligha kell.

Azóta persze fordult a világ, a BMW egy-két éve büszkén hirdette, hogy több összkerékhajtású modellt értékesít, mint az Audi.