Kombi, egyterű vagy mikrobusz. A három szó egyike az esetek 80 százalékában elhangzik, ha azt a kérdést tesszük fel egy családapának, hogy milyen autót használ. Sajnos ez a három kategória úgy ült meg a köztudatban, mint a praktikus ám unalmas autók halmaza, ezért úgy éreztük, itt az ideje változtatni ezen.
Megkerestük a legerősebb kombikat, hogy rögtön a legradikálisabb családi verdákkal sokkoljuk az unalmasságot skandáló tömeget. Ezek a méretes farral rendelkező kombik kielégítenék anya bevásárlási igényeit, a gyereknek van elég hely, hogy atomot robbantsanak hátul, de igazából apa élvezné a legjobban.

Volvo V70R 2003

Kissé módosított frontrész, szolidan elhelyezett “R”-jelzések a csomagtéren, a hűtőmaszkon és a felniken. Mindössze ezek árulkodnak arról, hogy nem egy átlagos kombival van dolgunk. Avatott szemeknek persze feltűnnek a hatalmas, 330 milliméteres első és hátsó féktárcsák, melyeket négydugattyús féknyergek díszítenek.
Az adrenalint apuka ereibe fecskendező díler a motortérben található. Az öthengeres, 2.5 literes motort turbóval bolondították meg, a toronymerevítések pedig valami finomat sugallnak az autó képességeiről. 
300 lóerős teljesítményével tisztességes 120 lóerős literteljesítményt produkál a 400 newtonméteres nyomatékkal rendelkező blokk. Ez az erő 5,9 másodperc alatt katapultálja a négykerék-hajtású kombit 100 km/órára, és könnyedén eléri a 250 km/órás elektronikusan leszabályozott sebességhatárt.

BMW E61 M5

Az E61 M5 Külsőre nem sokban különbözik a sima ötös szériától, nem küzd feltűnési viszketegséggel, de a motorház alatt olyan technika lapul, amitől minden férfiembernek elgyengül a térde. De egészen biztos vagyok benne, hogy akadnak jócskán a szebbik nem képviselőiből is, akik szívesen a garázsukban tudnák ezt a BMW-t.