A túl őszinte hirdetés: Eladó ez a roncs!

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.11.06. 13.15

Ha ez az Alfa Romeo gazdára talál, eddig minden tanácsunk haszontalan volt az autóeladással kapcsolatban. Tulajdonosa nem rejti véka alá véleményét. Ez egy roncs!

Olyan hirdetésre bukkantunk, amihez fogható csak szökőévenként bukkan fel. Nem olyan átütő erejű, mint a Fostalicska Golf volt a régmúltban, de azért megér egy bejegyzést.

Ha ez a használt Alfa Romeo gazdára talál, eddig minden tanácsunk haszontalan volt az autóeladással kapcsolatban. Tulajdonosa nem rejti véka alá véleményét, és legszívesebben ízzé-porrá zúzva látná az olasz gépet.


“Eladó életem megkeserítője,ez a roncs.Ha unalmas az élete vegye meg nem lesz az.Úton útfélen le fog robbanni, fejleszti a problémamegoldó képességét.Ha magányos hamarosan sok új barátra tehet szert autószerelők, vontatók és segítőkész idegenek személyében.Amit ne várjon el, hogy bárhova is odaér. A gatyánkat is ráköltöttük mégsem hajlandó szolgáli.Szinte minden ki van cserélve benne.

De!!! Elsősorban egy olyan nagylelkű,kedves,megértő ember hívását várom AKI kifizeti és a kezembe ad egy kalapácsot, hogy szétverhessem.Örökké hálás lennék érte, mert leghőbb vágyamat teljesítené.”

A hirdetést az olx.hu oldalán találtuk.

Íme a  a Fostalicska Golf! Nézd meg ezt is, érdemes.

A túl őszinte hirdetés: Eladó ez a roncs! 1

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Hát nem tudom, mi épp most ajuk le a legöregebb verdát, egy 146ost, ami 15 éves korában is maximálisan megbízható volt.
    http://autossagok.blog.hu/2014/11/03/alfa_146_bucsuztato

    És volt melléje a fenti modellhez közeli évjáratú 147esünk is…
    http://autossagok.blog.hu/2014/08/21/oda_a_147eshez (na jó a 2001es érdekes).

    Persze tudom illúzió a megbízható prémiumautó (http://www.vezess.hu/genf/ujabb_bmw_t_zuzott_szet/50498/), de azért ez a cikk nekem egy kicsit erősnek hat…

  • somebody

    zoldfulu2000 –
    Távolról sem vagyok olaszautó hívő, de azért a korrektség jegyében meg kell jegyezni, hogy fölösleges egymáshoz hasonlítani egy végig karbantartott, egy tulajos autót, mint a tied és egy 3-400e Ft-ért Olaszországból beseftelt lomot. Sajnos egy-két törés, sok száz ezer km, szakszerűtlen karbantartás és máris olyan állapotba kerül az autó, mint az eladó 156-os.

  • Kempelen

    Vérmacy már kezelésen van…

  • Kempelen

    Az autók általános műszaki színvonala elkeserítő ebben az országban. Az emberek nem vigyáznak a kocsijaikra, garasoskodnak, sumákolnak. Vevőként mindenki az évszázat vételéről álmodozik, az is, aki egy ótvar leharcolt roncsot árul éppen. Ez az egész km.óra tekergetős, mindenkit átcseszős, össze-vissza hazudozós, szerivizkönyvet hamisítós, kamu hirdetéseket feladós viselkedés jellemző az egész autópiacunkra.

  • somebody

    Kempelen –
    Inkább az emberek szellemi színvonala az elkeserítő. A nagy átlag képtelen felfogni, hogy mit engedhet meg magának és mit nem. A haza átlagkeresetből egy Swiftet is alig lehet fenntartani tisztességesen (értve ez alatt, hogy nem használt gumit kukáz rá, 10-15e km-enként lecseréli a gumikat, egy műszaki vizsgára felkészíti stb), ennek ellenére mindenkinek a legótvarabb 800e Ft-os 320d meg TDI Passat kell. A jó isten mentsen meg minket attól, hogy ez a sok lom 1-2 éven belül elkezdjen széthullani és kb. mindegyik egy időzített bomba legyen az utakon. Mert ne legyenek illúzióink arról, hogy ezekben a roncsokban hányan fognak pl. 100e Ft-ot áldozni egy lengőkar készletre.

  • Vérmacy

    Semmi gond! Az Ő véleményét fogadom, mert van/volt olasz autója :o)
    Egyébként pedig a karbantartás híve vagyok. MEgfelelő gondoskodás mellett minden olasz autóm szépen szolgál(t), míg a német csúcstechnikában már a második motor döglött meg…

  • Zozo24

    Ehhez én csupán csak annyit tennék, hogy édesapámnak sok autója volt már és volt jó is rossz is. Volt olyan BMW-je ami megkeserítette neki is az életét és volt olyan BMW-je ami örömet okozott csak. Ez csupán azon múlik hogy az ember milyen autót vásárol és mennyit képes beáldozni érte. Mert mindenből ki lehet fogni a legjobbat és a legrosszabbat, mint ahogy az Alfá-ból BMW-ből és akármilyen más járműből. Szóval itt csak is maga a vásárló a felelős azért hogy mit és honnan vesz meg. ( Csodát meg nem kell várni ha nagyon baráti áron veszünk bármit, valószínű azért olyan baráti…)

  • Kempelen

    Somebody, ugyanarról beszélünk szerintem.

  • somebody

    Kempelen –
    Lányegében igen. Nemzetünk ragyogó intellektuális képessége és ebből eredő autótartási kultúrája (vagy inkább annak hiánya) szorosan összefügg. De nem is a kommentedben foglaltaknak akartam ellentmondani szimplán kiegészíteni pár gondolattal.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.