A túl őszinte hirdetés: Eladó ez a roncs!

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.11.06. 13.15

Ha ez az Alfa Romeo gazdára talál, eddig minden tanácsunk haszontalan volt az autóeladással kapcsolatban. Tulajdonosa nem rejti véka alá véleményét. Ez egy roncs!

Olyan hirdetésre bukkantunk, amihez fogható csak szökőévenként bukkan fel. Nem olyan átütő erejű, mint a Fostalicska Golf volt a régmúltban, de azért megér egy bejegyzést.

Ha ez a használt Alfa Romeo gazdára talál, eddig minden tanácsunk haszontalan volt az autóeladással kapcsolatban. Tulajdonosa nem rejti véka alá véleményét, és legszívesebben ízzé-porrá zúzva látná az olasz gépet.


“Eladó életem megkeserítője,ez a roncs.Ha unalmas az élete vegye meg nem lesz az.Úton útfélen le fog robbanni, fejleszti a problémamegoldó képességét.Ha magányos hamarosan sok új barátra tehet szert autószerelők, vontatók és segítőkész idegenek személyében.Amit ne várjon el, hogy bárhova is odaér. A gatyánkat is ráköltöttük mégsem hajlandó szolgáli.Szinte minden ki van cserélve benne.

De!!! Elsősorban egy olyan nagylelkű,kedves,megértő ember hívását várom AKI kifizeti és a kezembe ad egy kalapácsot, hogy szétverhessem.Örökké hálás lennék érte, mert leghőbb vágyamat teljesítené.”

A hirdetést az olx.hu oldalán találtuk.

Íme a  a Fostalicska Golf! Nézd meg ezt is, érdemes.

A túl őszinte hirdetés: Eladó ez a roncs! 1

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Hát nem tudom, mi épp most ajuk le a legöregebb verdát, egy 146ost, ami 15 éves korában is maximálisan megbízható volt.
    http://autossagok.blog.hu/2014/11/03/alfa_146_bucsuztato

    És volt melléje a fenti modellhez közeli évjáratú 147esünk is…
    http://autossagok.blog.hu/2014/08/21/oda_a_147eshez (na jó a 2001es érdekes).

    Persze tudom illúzió a megbízható prémiumautó (http://www.vezess.hu/genf/ujabb_bmw_t_zuzott_szet/50498/), de azért ez a cikk nekem egy kicsit erősnek hat…

  • somebody

    zoldfulu2000 –
    Távolról sem vagyok olaszautó hívő, de azért a korrektség jegyében meg kell jegyezni, hogy fölösleges egymáshoz hasonlítani egy végig karbantartott, egy tulajos autót, mint a tied és egy 3-400e Ft-ért Olaszországból beseftelt lomot. Sajnos egy-két törés, sok száz ezer km, szakszerűtlen karbantartás és máris olyan állapotba kerül az autó, mint az eladó 156-os.

  • Kempelen

    Vérmacy már kezelésen van…

  • Kempelen

    Az autók általános műszaki színvonala elkeserítő ebben az országban. Az emberek nem vigyáznak a kocsijaikra, garasoskodnak, sumákolnak. Vevőként mindenki az évszázat vételéről álmodozik, az is, aki egy ótvar leharcolt roncsot árul éppen. Ez az egész km.óra tekergetős, mindenkit átcseszős, össze-vissza hazudozós, szerivizkönyvet hamisítós, kamu hirdetéseket feladós viselkedés jellemző az egész autópiacunkra.

  • somebody

    Kempelen –
    Inkább az emberek szellemi színvonala az elkeserítő. A nagy átlag képtelen felfogni, hogy mit engedhet meg magának és mit nem. A haza átlagkeresetből egy Swiftet is alig lehet fenntartani tisztességesen (értve ez alatt, hogy nem használt gumit kukáz rá, 10-15e km-enként lecseréli a gumikat, egy műszaki vizsgára felkészíti stb), ennek ellenére mindenkinek a legótvarabb 800e Ft-os 320d meg TDI Passat kell. A jó isten mentsen meg minket attól, hogy ez a sok lom 1-2 éven belül elkezdjen széthullani és kb. mindegyik egy időzített bomba legyen az utakon. Mert ne legyenek illúzióink arról, hogy ezekben a roncsokban hányan fognak pl. 100e Ft-ot áldozni egy lengőkar készletre.

  • Vérmacy

    Semmi gond! Az Ő véleményét fogadom, mert van/volt olasz autója :o)
    Egyébként pedig a karbantartás híve vagyok. MEgfelelő gondoskodás mellett minden olasz autóm szépen szolgál(t), míg a német csúcstechnikában már a második motor döglött meg…

  • Zozo24

    Ehhez én csupán csak annyit tennék, hogy édesapámnak sok autója volt már és volt jó is rossz is. Volt olyan BMW-je ami megkeserítette neki is az életét és volt olyan BMW-je ami örömet okozott csak. Ez csupán azon múlik hogy az ember milyen autót vásárol és mennyit képes beáldozni érte. Mert mindenből ki lehet fogni a legjobbat és a legrosszabbat, mint ahogy az Alfá-ból BMW-ből és akármilyen más járműből. Szóval itt csak is maga a vásárló a felelős azért hogy mit és honnan vesz meg. ( Csodát meg nem kell várni ha nagyon baráti áron veszünk bármit, valószínű azért olyan baráti…)

  • Kempelen

    Somebody, ugyanarról beszélünk szerintem.

  • somebody

    Kempelen –
    Lányegében igen. Nemzetünk ragyogó intellektuális képessége és ebből eredő autótartási kultúrája (vagy inkább annak hiánya) szorosan összefügg. De nem is a kommentedben foglaltaknak akartam ellentmondani szimplán kiegészíteni pár gondolattal.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.