8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.11.04. 18.25

Mert van az autószerelőknek egy olyan rétege, akik a mesteri szövegeléshez jobban értenek, mint a kocsikhoz.

Tisztelet a kivételnek, a tisztességes, felkészült, lelkiismeretes szerelőknek, illetve akinek nem inge, ne vegye magára! De van az autószerelőknek egy olyan rétege, akik a mesteri szövegeléshez jobban értenek, mint a kocsikhoz.

1. Nincs mese, ehhez a tízkilós kalapács kell!

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 1

2. Ez a műhelyben összesepert 32 anya, 2 hengerfejtömítés, 4 szimering vajon honnan hiányzik?

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 2

3. Nem tudnak semmit ezek a németek. De én megoldottam, túljártam az eszükön!

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 3

4. Mi lenne a tanácsom? Tartsa meg az olajat, és inkább a kocsit cserélje le!

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 4

5. Mindegy, hogy ragasztószalag vagy gyorskötöző volt a megoldás. Ami meg van javítva, az MEG VAN JAVÍTVA!

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 5

6. Még nem tudok pontos összeget mondani, de a feleségem hiteltanácsadó. Most alacsony a kamat a személyi hitelekre.

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 6

7. Nyugodjon meg. Van biztosítása?

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 7

8. Maga nem volt itt délelőtt? Ezt az autót már biztosan kiadtuk.

8 dolog, amit sosem akarsz hallani a szerelőtől 8
Végül a két tipikus mondat, ami kevésbé vicces, de garantáltan találkozunk vele:

– Nem tudtuk újra előidézni az ön által leírt problémát.
– Sajnos a garancia ezt a javítási költséget nem fedezi.

Kommentek

  • Prezenszki0591

    Sajnos tényleg ez van!Kincs egy jó szerelő,egy becsületes műhely ahol nem lopják szét az autót!De állítom,hogy van csak meg kell nézni a csapatot,de jobban a főnököt aki ezt az egészet vezeti!Mert a beosztott mindíg olyan,amilyen a főnök!

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.