300 km/órával tép a motoros, aztán jön a traktor

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.11.04. 17.45

Lakott területen belül kezdődik a száguldás, egykerekes mutatványokkal fűszerezve, aztán 300 környékén egy mezőgazdasági vontató száll be a játékba.

“300 km/h és jön az idióta traktoros” – ezt a címet adta a videónak a felvétel feltöltője, csak szerintem azt felejtette el, hogy ez nem egy versenypályán történik, hanem közúton. 
Kétségtelen, hogy hibázott a traktoros,  amikor kihajtott a motoros elé, de azt mindannyian tudjuk, hogy a szemből érkező jármű sebességét a legnehezebb felmérni – pláne akkor, ha az 297 km/órával közelit a megengedett 90 helyett -, és ha a mezőgazdasági vontató sofőrje elfordította fejét, hogy szétnézzen, nem jön-e valami, akkor ő már szemből látta érkezni a Suzuki GSXR-t.
Néhány hozzászólás a videóhoz:

“Szerintem itt nem a traktoros volt az idióta. 400 métert 5 mp alatt leröpülsz, míg a megengedett 90km/óránál csak 16 mp múlva érsz oda. Azt a 11 mp-et te cseszted el a száguldással, ami idő alatt a traktor simán átért volna, ha te a megengedett sebességgel közlekedtél volna. Azért jó hogy videózzátok, mert balesetnél, te már úgysem sok jegyzőkönyvet fogsz aláírni, de legalább a traktoros életét nem teszed tönkre, mert a videofelvétel alapján azért bebizonyosodik, hogy semmit sem tehetett volna.”

“Csak és kizárólag a motoros volt az idióta. Megölhetett volna bárkit a takony…”

“Inkább úgy mondanám, hogy megy a traktoros és jön az idióta háromszázzal… ugyanis a traktoros szabályosan átment az úton, nem számíthat arra, hogy magát motorosnak nevező b*r*m ilyen sebességgel érkezik.?”

“Mákos tészta reggelire”

“Igen a traktoros az idióta nem is a motoros aki 300al meg egy sima országúton ahol 90 a megengedett. Nem csoda hogy a traktoros kiment elé, nem is láthatta amikor elkezdett a KERESZTEZŐDÉSBEN szabályosan áthaladni.?”

“Egyértelmű, hogy nem a traktoros az idióta, mert mikor elindult, a motoros még simán látótávolságon kívül volt.”

Facebook-posztunkban gyorsan, egyszerűen hozzászólhatsz:


Kommentek

  • janó

    Szerintem itt az az egyértelmű, hogy a “kedves” cikk író hibázott nagyot. Amikor olyan témáról fogalmaz meg véleményt, amihez nem ért…

  • Krisszi07

    Én úgy látom, hogy a “kedves” cikkíró puszta tényeket közölt. Nincs ebben semmi vélemény. A véleményeket a videóhoz hozzászóló TeCSő felhasználók írták.

  • janó

    Kedves Krisszi07!

    “Kétségtelen, hogy hibázott a traktoros, amikor kihajtott a motoros elé”

    Ez nem tény, hanem vélemény! Ami nem mellesleg a témában való járatlanságát tükrözi.

    A fenti szituációban CSAK a motoros követett el szabálysértést. Ha baleset történt volna, azért 100%-ig ő lett volna a hibás.

  • vezess-admin

    Kedves Kommentelők!

    Minden értelmes hozzászólásnak örülünk, de a másokat sértő, netán egyes közlekedők halálát kívánó kommenteket természetesen töröljük.

    További jó olvasgatást!

    Üdvözlettel,
    Vezess.hu

  • menőmanó

    Na, egész ügyesen átslisszolt ez a traktoros a főúton. :)
    Az se normális, aki közel 300-zal tép egy ilyen úton.
    Itt max. 200 a normális egy ilyen motorral, autóval 160-180km/h. :)

  • turoczyp

    A motoros legyen türelmesebb. Így is épp elég időt nyert már. Egyébként ügyes, meg kell hagyni… Azt is, hogy vakmerő.

  • vassmi

    ennyivel menni közúton,öngyilkosság,csak most nem sikerült,de ami késik nem múlik.Csak ne öljön meg valami ártatlant,aki lehet gyerek is.Börtönben lenne a helye.

  • Redzsinald

    Az a baj az ilyenekkel, hogy azt hiszik a reflexeik felülmúlják a fizika törvényeit… Sok ember fel van háborodva a megengedett sebességet átlépők miatt. Szerintem teljesen lényegtelen, hogy az ember gyorsan, vagy lassan közlekedik, a lényeg a felelősség teljes vezetés… Aki akar, menjen 200-al, de olyan helyen, ahol balesetveszély nélkül megteheti. Én is többel megyek általában, mint a megengedett, de csak ha nincs kiszámíthatatlan tényező. Ez mellett a 90-es szakaszon 50-el közlekedők szerintem még veszélyesebbek, mint a gyorshajtók. A lényeg, az adott körülmények közti biztonságos határ betartása. (ami nem feltétlen az előírt sebesség, lehet az több vagy kevesebb is.)

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.