Elképesztő a fából készült Bugatti Veyron

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.10.21. 10.45

A méretarányok tökéletesen megegyeznek az eredetivel, annyi a különbség, hogy ez nem gyorsul olyan jól.

Ez nem egy hétköznapi asztalosműhely, ahol sorozatgyártásban készülnek az egyforma bútorok, itt minden egyes alkatrésznek lelke van, csakúgy, mint az elkészült munkadarabnak. De miért mondtam alkatrészt? Mert az indonéz műhelyben a fából járművek születnek, méghozzá a legprofibb módon.
Az elhivatott csapat legfrissebb munkája egy életnagyságú Bugatti Veyron, aminek az utastere is elképesztően realisztikus, még a váltókart is lehet mozgatni. A fából készült szupersportautó 40 millió rúpiát emésztett fel, ami első hallásra bizony soknak tűnik, de átszámítva ez durván 720 ezer forintnak felel meg.
A műhelyből került már ki az évek során többek között egy Mercedes-Benz 300SL, és számos gyönyörű motor is.
A videón pedig betekinthetünk kicsit a kulisszák mögé:
Mi a különbség a fa-, és az igazi Veyron között?

Egy garnitúra Bugatti Veyronra készült abroncs 8 millió forintba kerül, amit 4000 kilométerenként érdemes lecserélni a gyár ajánlása szerint. Amennyiben pedig véletlenül padkát sikerül érintőre venni, egy felni ára 2,5 millióba fáj. Mindezek mellé jön még a kötelező szerviz, ami 4,5 millió forint alkalmanként. Városban 30, országúton 15 literes a fogyasztás, de ha padlóig nyomjuk a gázpedált, képes 12 perc alatt üresre szippantani a tankot az 1001 lóerős, 8 literes W16-os fenevad.
Ellenben a természet adta anyagból készített replika olcsóbb, könnyebben fenntartható és enni sem kér, legfeljebb évente újra kell lakkozni. :)

Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.