Bevezetésként csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy a videó hatására egyszerre fogsz sírni és nevetni. Hátsókerék-hajtású autóval mindig élvezet leégetni pár mikromillimétert az abroncsokról, de tudni kell hol a határ, feleslegesen ne kínozzuk szegény autót.
Az Ezeröcsi blokkal szerelt Lada ennek ellenére derekasan helytállt, és valószínűleg, még sok gumi el fog füstölni a hátsó kerekén mire végleg megadja magát az orosz technika. 
Az AutoVAZ 1972 márciusától kezdte gyártani a 2103-as, 1500-as típust. Sok olyan fejlesztést vezettek be, amelyek jelentősen korszerűsítették az új modellt. A műszerfalat teljesen átdolgozták, bár a szellőző rendszer nagyrészt azonos maradt, de a lábfűtés már karral szabályozható volt. Újdonság a kör alakú, 180-ig skálázott sebességmérő, a fordulatszám- és az olajnyomásmérő. Ez utóbbi még manapság is csak nagyon kevés autóban található meg gyárilag.