Frontálisan pusztít a Lada

Nincs előtte akadály

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.10.03. 17.15

Ha egyszer elszabadul, az orosz technika előtt nincs akadály, mindent elpusztít, ami az útjába kerül.

A Lada Samara az egyik kedvenc modellem az AvtoVAZ járművei közül, ami talán azért lehet, mert a családban anno kettő is megfordult. Szerencsére a nálunk szolgálatot teljesítő Samarák megúszták baleset nélkül, de azt bátran mondhatom, hogy a strapabírással nem volt baj. 
Nézzétek meg ezt a videót, ahogy az elszabadult Lada átvág a sávokat elválasztó akadályon, majd célba veszi a kamerás autót, mint egy felbőszített bika a matadort. Ha egyszer megindul, az orosz technika előtt nincs akadály, mindent elpusztít, ami az útjába kerül.
A Lada Samara egy kiskategóriás autó volt, melyet az orosz AvtoVAZ készített 1984 óta. A kocsit sokáig csak a külföldi piacokon árulták “Samara” néven, a hazai piacon kizárólag “Szputnyik” (útitárs) néven futott, egészen 1991-ig, amikor megjelent a szedán változat, ezután az örökölte a Szputnyik nevet, a ferde hátú pedig Samara lett. Az autó gyártása 2013-ban fejeződött be.
Frontálisan pusztít a Lada 1

Kommentek

  • Guevara

    “A Lada Samara egy kiskategóriás autó volt”

    Sőt még most is az, sőt igazán csak most az, mikor gyártani kezdték akkor bőven középkategóriásnak számított.
    Egyébként az egykori Jugoszláviába is Szputnyik néven került, talán azért mert abból a ciril betűs feliratból volt több az oroszoknak.

  • v_gabe

    A Samara alsó középkategóriás volt.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.