A szívünk szakad meg, az ilyen videókat tényleg fájdalmas végignézni. Szinte érezzük a Porsche 918 Spydert nyaldosó lángok forróságát és az égett karbonszálas műanyag szagát.
A tulajnak sem eshetett jól, hogy a 230 millió forintot érő hibrid sportautót elemésztették a lángok, de gondolt volna erre akkor, mielőtt állítólag túltöltötte az üzemanyagot, és a kiloccsanó benzin lángra kapott a kipufogón.
A lángok Észak-Torontó (Kanada) egyik benzinkútján csaptak fel.
A Porsche hibridje teljes gázon 887 lóerőt présel ki két villanymotorjából és V8-as szívómotorjából, a rendszernyomaték az aktuális sebességfokozattól függően 917-1280 Nm. A mindössze 1,17 méter magas sportkocsi 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, kétszázon 7,7 mp alatt van fenn, végsebessége 345 km/óra.
Hajtáslánca öt különböző üzemben működtethető, a hétköznapitól a sportoson át az időmérőig – utóbbinál az utolsó elektront is kipréseli az akkumulátorokból a vezérlés, nehogy akár egy századmásodpercet is veszítsen az autó. Ezt az üzemmódot alighanem a Nürburgringre optimalizálták a fejlesztők.
Tisztán elektromos üzemben is képes egyébként közlekedni a 918: ilyenkor legfeljebb 150 km/órával – vagy ha visszafogjuk magunkat, akár 31 kilométeren át – képes haladni. Fordulékonyságát hátsókerék-kormányzás javítja, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 3,0-3,3 liter száz kilométeren.