Ford Fiesta vagy Porsche, melyik a gyorsabb?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.09.29. 12.45

Napjaink tíz legkívánatosabb autója mérte össze erejét egy gigantikus gyorsulási versenyen.

Nem csak a baráti sörözések alkalmával röppen fel az a kérdés, hogy vajon melyik autó gyorsabb egy másiknál, ez a téma a profikat is komolyan érdekli. Az amerikai Motor Trend munkatársai kiválasztottak tíz sportautót – a 2014-es Motor Trend Car of the Year legjobbjait -, és rajtvonalhoz állították őket, hogy kiderüljön, negyed mérföldön melyikük a legfürgébb. A helyszín a a kaliforniai El Toro katonai bázis volt.
Íme a tíz sportautó

Subaru WRX STI

Nissan GT-R Nismo

Ford Fiesta ST

BMW i8

Alfa Romeo 4C

Jaguar F-Type R Coupe

BMW M4

Volkswagen Golf GTI

Porsche 911 Turbo S

Chevrolet Camaro Z/28


Kezdődjön a verseny!


Szavazás

Végeredmény ide vagy oda, neked melyik kéne?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Vérmacy

    Kérhetnék egy arányszámot a vételár és a futott idő függvényében…

  • Kovijani

    Vegigmentek a Mazda versenypalyajan is, ime az eredmeny:
    -GT-R Nismo: 1:35.50
    -Porsche: 1:35.62
    -Camaro Z/28: 1:37.82
    -BMW M4: 1:39.69
    -Jaguar FR: 1:42.01
    -Alfa 4C: 1:43.78
    -BMW i8: 1:44.29
    -Subaru STi: 1:47.16
    – VW GTI: 1:50.11
    -Fiesta: 1:51.21
    + extra: Porsche 918: 1:30.26

  • Kovijani

    Van egy oras video a Youtubon: “picking the 2014 best driver’s car!” Kivalasztani a legjobb elmenyautot, errol szol az egesz vegul is, nem az idorol.
    Most itt osszefoglalom a lenyeget, aki vegig akarja izgulni a videot, az most ne olvasson! :)
    10. VW GTI ($31,410) : arra jo ,hogy kenyelmesen es gyorsan menjunk vele, palyara nem igazan alkalmas.
    9. Jaguar FR ($117,475) : ha csak driftelni akarsz ,akkor vedd ezt!
    8. BMW i8 ($138,650) : szep es modern, de tul steril, a fekei pedig nem jok. Nem elmenyauto. Az aksi pedig ket kor utan kezdet lemerulni, ezert meg lassuva is valt!
    7. Subaru STi ($38,190) : nagyon jo palyagep. Kemeny es nyers, de mindig ilyen, ezert mindannapi hasznalatra kenyelmetlen.
    6. Fiesta ST: ($25,580) : a tokeletes jatekszer! Mindenki imadta. Mar az is sokat elmond ,hogy egy ilyen mezonybe beengedtek.
    5. BMW M4 ($86,200) : nagyon jo. A kaszni jobb, de a regi szivo motor jobb volt. A feket itt is megemlitettek, plusz a beallitasok is tul vannak bonyolitva.
    4. GT-R Nismo ($151,870) : egy allat. Nagyon jo kimenni egy kanyarbol, bemenni mar nem annyira. Akkor vedd ha idore mesz.
    3. Porsche 911T ($183,695) : tokeletes. Barmikor, barhol.
    2. Alfa 4C ($69,145) : a klaszikus sport auto, konnyu es kozepmotoros. ( konnyebb meg a Fiestanal is!) Egy igazi szivrablo!
    1. Camaro Z/28 ($75,000) : egy atlagos kocsibol tokeletes palyagepet csinaltak. Kituno az osszhatas, motor-valto- felfugesztes. Szepen, linearisan lehet kihasznalni. Elmeny vele minden pillanat.

  • Kovijani

    Ja meg annyi, hogy Ferrari es McLahren azert nem volt, mert nem adott a forgalmazo.

  • Vorserie

    Hát erősen Nismo vagy Camaro….nem tudom tudnék e dönteni. :)

  • bubibeka1.6

    Számomra hihetetlen a Camaro eredménye. Sokkal komolyabb, drágább, és eleve sportautónak készült gépekkel is simán felveszi a versenyt.
    Pedig a Camaro egy nagyméretű, kicsit túlsúlyos, nagymotoros coupé, ami Z/28 verzióban sem a legjobb, fejletebb Corvette ZR1 kompresszoros blokkját kapta meg, hanem a régi vágású, nehezebb, sima szívó motort.

    Számomra a GTR és a Z/28 kéne,de nagyon ! :)

  • bubibeka1.6

    A BMW M4 nagy visszalépés az elődhöz képest, az i8 egy rossz vicc, a VW GTI nem élményautó, hiszen elsőkerekes, ráadásul még alapból sperr difi nélküli is, az Alfa 4C nagyon szép, klasszikus sportkocsi, jó helyen van a motor, jó helyen a hajtás, elég lenne nekem az ereje is, egy sézp hangó V6-tal, nem egy 1,8…. val…

  • Kempelen

    “…az i8 egy rossz vicc…”

    Ez a rossz vicc öcsém.

  • Vérmacy

    4C Spider
    Köszönöm az árakat, de tényleg ennyi a 4C? Vazze! Folytatom a gyűjtögetést…

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

F1: Az FIA üzent a csapatoknak, érik a botrány

A Nemzetközi Automobil Szövetség megüzente a Forma-1-es csapatoknak, hogy a vitatott futóműkonstrukciók megváltoztatására kényszerítheti őket.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

F1: Videón, ahogy rögtön kicsúszott az újonc

Lance Strollt nem törte össze, hogy az első tesztnapján rögtön hibázott a Williamsszel. Elveszett egy egész nap.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.