Szervizbaki: javítás helyett bezúzták az autót

Hamis okmányokkal adták el

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.28. 08.00

Közel kettő éve próbál a pénzéhez jutni az a nő, akinek javításra leadott autója eltűnt a szervizből, és soha nem került elő

A denveri (Colorado, USA) Antwanette Tasco autója még 2012-ben lerobbant egy autópályán. A nő autómentőt hívott, elvitette a kocsit egy szervizbe, majd ott hagyta. Néhány héttel később felhívta a műhelyt, hogy megkérdezze, hogy áll a javítás, mire megdöbbentő választ kapott: “Azt hittük, Önnél van a kocsi.” 

Ekkor a nő bejelentést tett a rendőrségen, és elkezdett nyomozni. Felhívott több roncstelepet, és az egyiken azonosították autóját. Visszaadni azonban már nem tudták, mert bezúzták. 
A szerelő szerint, aki árajánlatot adott a javításra (a generátor hibásodott meg), a nő azzal távozott, egy hét múlva visszajön a kocsiért. Többet azonban nem látták, a szerelőnek pedig ugyanúgy fogalma sem volt az autó hollétéről, mint a szerviz tulajdonosának. 
A rendőrség később kiderítette, hogy az autót az a férfi vitte el a roncstelepre, aki azt autópályáról betrélerezte azt a műhelybe. A telep tulajdonosa azt mondta, adásvételi szerződést mutatott nekik az autóról, amin az eladó neve nem szerepelt, mert a férfi állítása szerint nem tudta, kitől vette a kocsit. 
A nő beperelte a szerelőt, aki azóta egy másik műhelyben dolgozik (az eredeti szerviz azóta már bezárt), és meg is ítéltek neki 7500 dollárnyi (1,8 millió Ft) kártérítést, ám ebből a mai napig egy fillért sem látott.

Az autó, amit nem lenne szíved bezúzni: idén huszonöt éve született meg az űbercuki kiskocsi koncepciója. Kattints a képre!

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.