Taxi, amiben nem az órát figyelnéd!

Jobban üt, mint a varázsgomba

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.09.23. 17.45

Az amerikai taxis elvarázsolja utasait, akik sokszor ki sem akarnak szállni.

Pár hete egy szombati laza sörözés komolyabb bulivá fejlődött, és néhány haverral úgy döntöttünk, belevetjük magunkat a budapesti éjszakába. Heten voltunk, így sima taxiba nem fértünk be, kisbusz kellett, de gyorsan. Mikor befordult az Opel Vivaro, már hallottuk, hogy ordít benne a zene, és beülve komoly hangtechnikával  szembesültünk, ami egy ablakra pattintott tablettel egészült ki.
A kedves utasok ennek a segítségével az internetes videómegosztókon szörfözve választhatják ki a részegségi állapotuknak, és ízlésüknek megfelelő muzsikát. Jópofa megoldás, ez vitathatatlan, de az amerikai Jon Barnes bulitaxiját nem übereli. 
A több mint 30 éve taxizó aspeni (USA) férfi a legkülönbözőbb fény- és hangcuccokkal szerelte fel az 1978-as Checker Marathont, ami a gondos karbantartásnak hála, már bőven túl van az 1 millió kilométeren, és még mindig hűségesen szállítja az utasokat.
Amikor Barnes átalakította taxiját, felszerelte többek között lézerfényekkel, stroboszkóppal, tükörgömbbel, füstgéppel és gyilkos hangerejű, 900 wattos Alpine hifivel. A zenei élvezetet tovább gyarapítva beépített taxijába egy Yamaha szintetizátort és egy dobgépet. Hogy utasait megörökíthesse, digitális fényképezőgépet, digitális videokamerát, laptopot és színes nyomtatót is rendszeresített autójában.
Nem hiába költött taxija csinosítására az aspeni férfi, szép számmal akadnak utasok. Olyan hírességek is megfordultak már Barnes autójában, mint Kevin Costner, Michael Douglas vagy Clint Eastwood. Az Utimate Taxi névre keresztelt autó már szerepelt az MTV, a Travel Channel és a Food Network adásaiban is.

“Nincs más célom, mint hogy megpróbáljak mosolyt csalni mindenki arcára. Akár benne ül a kocsiban, akár csak az utcán látja, vagy éppen az interneten nézi a vidám utasokról készült képeket” – mondta az Ultimate Taxi mindig vidám tulajdonosa.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.