Kemény leckét kapott a vagánykodó BMW-s

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.09.17. 16.45

A piszok olcsó hármas BMW-k sorra szedik áldozataikat. Most egy lengyel srác tanulta meg örökre, mit is jelent a túlkormányozottság.

Mióta keletről nyugatra járunk melózni, az E36-os BMW egyfajta népautóvá vált a fiatal autórajongók körében. Gombokért magunkévá tehetjük, és véres torokkal, utolsó napjait járó motorral (320i vagy afelett) is hozza a keresztbe csúszás élményét.

Csakhogy az olcsón mért móka sem való mindenkinek. Egy hangszeren is illik megtanulni játszani, mielőtt még tehetségünket bemutató műsort csapunk a haveroknak. Mert ha hiányzik a felkészültség, a császárkodás könnyen hatalmas égésbe fordulhat.

Remélhetőleg megtanulta a leckét a videóban szereplő sofőr, és már tudja, hogy miért nem a Halálos iramban filmek oda-vissza játszásával lehet megtanulni vezetni.


Jó volna, ha az ilyen és ehhez hasonló közúti vagányok rájönnénk, hogy hol a helyük. Ha tudnák, merre van a reptér, a versenypálya, és a hasonló csattanások után hazavontatnák a gépet, majd pár kopott gumival, kibelezve, becsövezve mennének el zárt utakra bohóckodni.

BMW

Kommentek

  • subtotal

    Sima rossz reakció, szar helyen…pech (helyes: kupplung fék nélkül ellenkormánnyal)
    Elsőkerekes vagány gyerekek meg orral előre esnek le satufékkel az útról.

    Nem sérült meg az autón kívül senki, ez a lényeg…

  • menőmanó

    Szerintem itt a fő probléma a lassúsággal (rosszul időzített visszakormányzással) volt.
    Túl sokáig tartotta ellenkormányozva az autót, így az átcsapott az ellenkező irányba. Ez a legáltalánosabb hiba. Kuplungnak semmi köze hozzá, a féket pedig akkor még nem nyomta.

  • subtotal

    Akkor nézd meg mégegyszer, mikor villan először a féklámpa…

  • Kempelen

    Mindkettő uraim. Nagy volt a tempó és lassú a sofőr. Meg a para. Kár volt belerúgnia a fékbe, ráadásul korán. Gázzal, pont elég gázzal elfordult volna.

  • menőmanó

    subtotal

    Akárhogy nézem, a féket nem látom felvillanni.
    A féklámpa középen van és az sötét marad. A piros felvillanás a helyzetjelző fénytöréséből adódik.

  • djsilas

    Mar vagy 7-8 eve, hogy elsokerekes autoval jarok. Azon kivul, hogy elvezetesebb a hatso kerekes… sok ertelme a hetkoznapokban nincs es ha meghulyulsz, siman kijon 15-20 literes fogyasztas. Ahogy oregszunk, valtoznak az igenyeink. Tanulopenz! Minden esetre en sem latok fekezest, inkabb talan a balos ivnel sokaig tartott az ellenkormanyzas, majd pedig emberunk nem tudta merre van fejjel es atcsapott a hatulja.

    Azert az vigasztalo, hogy nem csak az autokhoz ertunk, de meg a nyomozo szervek is elbujhatnak mellettunk… :P ;)

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.