Kiszakadt szívű Porsche a versenypályán

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.09.16. 19.45

Porschék négyszáz lóerős motorral, hátsókerék-hajtással, és az ausztráliai Sandown versenypálya első kanyarja.

Porschék négyszáz lóerős motorral, hátsókerék-hajtással, és az ausztráliai Sandown versenypálya első kanyarja. Elég egy rossz mozdulat és megtörténik a tragédia, esetünkben az egész blokk kiszakadt a német versenyautó hátuljából a Porsche Carrera Cup szigetországi futamán.
Az utcán pedig még inkább vigyázni kell az erős sportautókkal, pár hónappal ezelőtt állítólag tesztvezetésen volt az a sofőr, aki az egyik kanyarban túl sokat akart, és elvesztette az irányítást a 997-es Porsche GT3 felett. A helyszín a dél-afrikai Johannesburg.
A Porsche 997 GT3-ast 2006 és 2011 között gyártották, kezdetben 3,6 literes 420 lóerős motorral, majd 2009-ben a modellfrissítéssel 3,8 literre növelték a hengerűrtartalmat, ami 21 lóerővel többet adott. 
Még a gyengébb változat is  4,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége pedig megfelelő körülmények között 311 km/óra. Ezeket figyelembe véve csoda, hogy avatatlan kezekben halálos fegyverré válik az autó? 

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.