Amikor előzni kezd a gyenge Lada, annak mindig szörnyű a vége

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.09.10. 19.30

Emberünk odalépett az orosz vasnak, de a kamion túl hosszú, a lóerő túl kevés volt ahhoz, hogy sikerüljön az előzés. Életveszélyes helyzetbe került, de megúszta.

Emberünk odalépett az orosz vasnak, de a kamion túl hosszú, a lóerő túl kevés volt ahhoz, hogy sikerüljön az előzés. Életveszélyes helyzetbe került, de megúszta.


De nem csak a harmatos teljesítményű autókkal lehet végzetesen elmérni a rendelkezésre álló teret és időt. A következő példában igazi, hamisítatlan tolakodó tahó mutatja meg, hogyan nem szabad nekikezdeni az előzésnek!


Az ehhez hasonló vezetők miatt joggal dühös az összes bringás, rázza az öklét a zebra előtt álló gyalogos, és keletkeznek rossz pletykák egy-egy adott autómárkáért rajongó csoportokról.

Kommentek

  • Vérmacy

    Most figyelem csak, hogy aki kamerázott a második videóban nem sok követési távolságot hagyott, így Ő is veszélyhelyzetet teremtett. Természetesen ez nem menti fel a BMW-st (általánosságban mindegy az autómárka), de ezzel jelentősen megnehezíti a szabályosan közlekedni kívánók dolgát…

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.