Amikor előzni kezd a gyenge Lada, annak mindig szörnyű a vége

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.09.10. 19.30

Emberünk odalépett az orosz vasnak, de a kamion túl hosszú, a lóerő túl kevés volt ahhoz, hogy sikerüljön az előzés. Életveszélyes helyzetbe került, de megúszta.

Emberünk odalépett az orosz vasnak, de a kamion túl hosszú, a lóerő túl kevés volt ahhoz, hogy sikerüljön az előzés. Életveszélyes helyzetbe került, de megúszta.


De nem csak a harmatos teljesítményű autókkal lehet végzetesen elmérni a rendelkezésre álló teret és időt. A következő példában igazi, hamisítatlan tolakodó tahó mutatja meg, hogyan nem szabad nekikezdeni az előzésnek!


Az ehhez hasonló vezetők miatt joggal dühös az összes bringás, rázza az öklét a zebra előtt álló gyalogos, és keletkeznek rossz pletykák egy-egy adott autómárkáért rajongó csoportokról.

Kommentek

  • Vérmacy

    Most figyelem csak, hogy aki kamerázott a második videóban nem sok követési távolságot hagyott, így Ő is veszélyhelyzetet teremtett. Természetesen ez nem menti fel a BMW-st (általánosságban mindegy az autómárka), de ezzel jelentősen megnehezíti a szabályosan közlekedni kívánók dolgát…

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.