Ennek az orosz Bentley Continental GT-nek a tulajdonosa egy életre megtanulja, hogy nem érdemes építkezés mellé parkolni. A helyi tévécsatorna értesülései szerint a melósok épp egy nagy adag friss betont húztak felfelé, ami a falnak ütközött, majd kiloccsant, pont az autóra.

Nem látszik súlyosnak, de ezt a megszilárdult anyagot bizony lehetetlen levakarni, komoly összeget emészthet fel a javítás. Ráadásul egyes pletykák szerint az autó egy moszkvai illetőségű “névtelen orosz híresség” tulajdonában van, tehát valószínű, hogy pár építkezésen dolgozó munkásra rossz napok köszöntenek a közeljövőben.


2002 óta – a hagyományokat is tiszteletben tartva – a Continental GT tölti be az ideális utazóautó szerepét. 2011-ben érkezett meg az új, Volkswagen Phaetonra épülő modell, és a W12-es monstrum mellett megjelent az Audi S8-asból származó dupla turbós V8-as is. Újgazdagok helyett igényes, régebben vagyonhoz jutott férfiak játékszerének pozícionálja a gyártó a V8-as sportmodellt.

A típus ára igen változó, használtan a 15 millióstól egészen a 40 milliós darabokig terjed a skála.