Ezért ne vigyél nőt a versenypályára

Mintha nem lett volna elég veszélyes a helyzet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.01. 14.00

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike.

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike. 

A cím igazából félrevezető, hiszen nem a nőkkel, még csak nem is a versenypályával van baj, hanem az utasokkal. Közülük is csak azokkal, akik nem férnek a bőrükbe. Mivel azonban az alábbi videón jelentős mennyiségű rózsaszínbe burkolt kacsó dönt úgy, hogy tovább fokozza a vészhelyzetet, marad a cím, a tanács azonban általános érvényű: akárki ül is az anyósülésen, tartsa magát távol az autó vezetésétől, különösen, ha 200 km/óráról próbálunk vészfékezni.
A halálközeli élményt egyébként egy Westfield Megabusa fedélzetén élték át rövidnadrágos olasz barátaink: a Lotus Seven mintájára készült brit torpedó orrában egy 1,3 literes, négyhengeres motor dolgozik. Ez első hallásra nem tűnik valami soknak, ám a blokk eredetileg a Suzuki Hayabusa hiper-motorkerékpárt hajtotta, 312 km/órával. 
A Westfield ennyivel nem tud menni (leginkább azért, mert aerodinamikája egy féltégláéval vetekszik), de a 185 lóerő és a 440 kg menetkész tömeg párosítása komoly menetdinamikát ígér. A gyártó szerint 3,5 másodperc alatt van százon az autó, a 220 km/óra végsebesség a burkolatok hiányában nem evilági élmény lehet.

Kommentek

  • jako

    ha nekem nyúlkált volna a kezemhez, miközben a kormányon van, akkora sebességnél vágtam volna ki a csajt, úgy hogy nyekken.

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.