Ezért ne vigyél nőt a versenypályára

Mintha nem lett volna elég veszélyes a helyzet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.01. 14.00

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike.

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike. 

A cím igazából félrevezető, hiszen nem a nőkkel, még csak nem is a versenypályával van baj, hanem az utasokkal. Közülük is csak azokkal, akik nem férnek a bőrükbe. Mivel azonban az alábbi videón jelentős mennyiségű rózsaszínbe burkolt kacsó dönt úgy, hogy tovább fokozza a vészhelyzetet, marad a cím, a tanács azonban általános érvényű: akárki ül is az anyósülésen, tartsa magát távol az autó vezetésétől, különösen, ha 200 km/óráról próbálunk vészfékezni.
A halálközeli élményt egyébként egy Westfield Megabusa fedélzetén élték át rövidnadrágos olasz barátaink: a Lotus Seven mintájára készült brit torpedó orrában egy 1,3 literes, négyhengeres motor dolgozik. Ez első hallásra nem tűnik valami soknak, ám a blokk eredetileg a Suzuki Hayabusa hiper-motorkerékpárt hajtotta, 312 km/órával. 
A Westfield ennyivel nem tud menni (leginkább azért, mert aerodinamikája egy féltégláéval vetekszik), de a 185 lóerő és a 440 kg menetkész tömeg párosítása komoly menetdinamikát ígér. A gyártó szerint 3,5 másodperc alatt van százon az autó, a 220 km/óra végsebesség a burkolatok hiányában nem evilági élmény lehet.

Kommentek

  • jako

    ha nekem nyúlkált volna a kezemhez, miközben a kormányon van, akkora sebességnél vágtam volna ki a csajt, úgy hogy nyekken.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítményoptimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Önvezető BMW-k lepik el München belvárosát

Önállóan közlekedő autók tesztelését kezdi jövőre München belvárosában a BMW.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

F1: Massa vállalná a Mercedes-munkát

Felipe Massa a Mercedes-ülés kedvéért simán visszatérne a nyugdíjból, igaz, nem lát sok esélyt arra, hogy őt válasszák.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.