Fillérekért kínáltak egy Bugatti Veyront

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.26. 09.15

Ennyiért még a hülyének is megéri, csak picit kell még vele dolgozni, hogy utcára mehessen.

A világ egyik leggyorsabb szupersportautójának kilóját nem mérik olcsón. Ha Bugatti Veyront szeretnénk vásárolni először is ki kell csengetnünk az átszámítva 75 millió forintos előleget, ezzel jelezzük rendelési szándékunkat. A fennmaradó összeget – ami durván 300 milla -, maximum 5 éven keresztül törleszthetjük (ha nem szeretnénk egyben fizetni), havi 5 millió forinttal. Végezetül pedig, ha magyarországi rendszámmal van ellátva álomautónk, akkor éves szinten 662 400 forint a teljesítményadó, azaz kilowattonként 900 Ft. De akkor még nem beszéltünk a használat közben felmerülő csillagászati költségekről. 
Pár napja azonban egy Bugatti Veyron az árának töredékéért talált gazdára, online árverés keretein belül. A kikiáltási ár 100 svájci frank volt (durván 26 ezer forint), azonban ennél jóval magasabb áron ért véget a licitálás, 253 990 franknál csapott le a virtuális kalapács (65,8 millió forint). De miért volt ennyire olcsó? Nézzétek meg a képeket!
A 2008-as Veyron még áprilisban tört össze – 31 924 kilométerrel a háta mögött -, és ez a közel 70 milliós ár még úgy is potom pénz érte, hogy alaposan helyre kell pofoznia az 1001 lóerős, W16-os aszfaltfaló szörnyeteget. 
Így néz ki, és így szól a Bugatti Veyron, ha nincs összetörve

Kommentek

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.