Fillérekért kínáltak egy Bugatti Veyront

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.26. 09.15

Ennyiért még a hülyének is megéri, csak picit kell még vele dolgozni, hogy utcára mehessen.

A világ egyik leggyorsabb szupersportautójának kilóját nem mérik olcsón. Ha Bugatti Veyront szeretnénk vásárolni először is ki kell csengetnünk az átszámítva 75 millió forintos előleget, ezzel jelezzük rendelési szándékunkat. A fennmaradó összeget – ami durván 300 milla -, maximum 5 éven keresztül törleszthetjük (ha nem szeretnénk egyben fizetni), havi 5 millió forinttal. Végezetül pedig, ha magyarországi rendszámmal van ellátva álomautónk, akkor éves szinten 662 400 forint a teljesítményadó, azaz kilowattonként 900 Ft. De akkor még nem beszéltünk a használat közben felmerülő csillagászati költségekről. 
Pár napja azonban egy Bugatti Veyron az árának töredékéért talált gazdára, online árverés keretein belül. A kikiáltási ár 100 svájci frank volt (durván 26 ezer forint), azonban ennél jóval magasabb áron ért véget a licitálás, 253 990 franknál csapott le a virtuális kalapács (65,8 millió forint). De miért volt ennyire olcsó? Nézzétek meg a képeket!
A 2008-as Veyron még áprilisban tört össze – 31 924 kilométerrel a háta mögött -, és ez a közel 70 milliós ár még úgy is potom pénz érte, hogy alaposan helyre kell pofoznia az 1001 lóerős, W16-os aszfaltfaló szörnyeteget. 
Így néz ki, és így szól a Bugatti Veyron, ha nincs összetörve

Kommentek

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.