17 éves, de már égeti a Ferrari gumiját

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.25. 12.45

Nem ezt érdemli a ritka Ferrari, de ha már gumit égetnek vele, legalább az egy versenypályán legyen!

Nem is akármelyik modell, hanem a legendás Ferrari F40 a 17 éves tini áldozata, aki először elkezdi égetni apu autóján a gumit, majd kövér gázzal elszáguld. 
Jól érzem a típus iránti tisztelet teljes hiányát? Hiszen az autózás Szent Grálja nem azt érdemli, hogy murvás, faleveles utakon kenjük el a száját a családi birtokon. Versenypályára való ő, de ott is csak a legképzettebbek tudják uralni, hiszen kiszámíthatatlan, mint az éppen betört vadló. 
Lehet több szemszögből méltatni, a Ferrari vállalat negyvenéves fennállására készült pokolfajzatot. Sokan kiemelik, hogy ez még Enzo Ferrari, a “Commendatore” felügyelete alatt készült. Vagy, hogy utolsó renegátként zárta le a nyolcvanas évek elektronikamentes Kánaánját. Mert belefeszítették mindazt, amit akkor a Ferrari tudott, a száguldó cirkusz szintjén, és abban bizony nem volt sok számítógép. Ellenben annál több, akkor űrtechnikának számító karbonszálas műanyag.
Tubi Style kipufogórendszerrel ellátva
A motorház alatt az a V8-as dübörög, aminek a hangjára azonnal vigyázzba vágják magukat a szőrszálak, és ha egyszer lesz gyermekem szívesen berakok neki egy végtelenített felvételt az ikerturbós, 478 lóerős motor hangjáról, aláfestve Halász Judit slágereit, altató gyanánt.

Kommentek

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.