Harapj bele a Fordba!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.12. 17.15

A jövőben nemcsak láthatjuk, hallhatjuk vagy szagolhatjuk a Fordokat, hanem az ízüket is érezhetjük.

Az autógyár történetében most először fordul elő, hogy egy Fordnak nemcsak a látványát, hangját vagy illatát, hanem az ízét is élvezhetjük: az amerikai autógyártó társult a floridai (USA) FG Restaurant Group vállalattal, ami ennek alapján nekilátott egy Ford Garázs étteremlánc beindításának.
Harapj bele a Fordba! 1
A koncepció az 1920-as évek stílusában megépített, hamburgereket és kézműves söröket árusító éttermek és bárok stílusára épít, amelyek egyik jellegzetes dekorációs eleme a bárpult fölé függesztett, autentikus T-Modell lesz. Az első étterem 2012-ben nyílt Fort Myersben (Florida), de azóta már Estero és Cape Coral városkákban is nyitva áll az éhes Ford-rajongók számára.
Harapj bele a Fordba! 2
Az autógyárnak jelenleg mintegy 400 licensz-szerződése él, amelyek alapján többek közt Mustang-illatszerek, villanymotoros Mustang és F-150 kisautók, valamint Ford márkajelzésű divatcikkek készülnek. Nens elmondta, hogy az előkészületek során a Ford egyéb, más márkákhoz kötődő éttermeket is tanulmányozott, emellett pedig gondosan tesztelték a Ford Garázs menüjét. – nyilatkozott John Nens, a Ford márkalicenszekért felelős igazgatója.
“A nagy márkák mind az öt érzékre hatnak.” ? véli Nens. “Ebből az ötből mi eddig csak négyet tudtunk felmutatni – most viszont végre az ötödik is felkerült a listánkra!”
Harapj bele a Fordba! 3
A partneri kapcsolat keretében az étteremlánc Floridában kezdi a terjeszkedést, emellett pedig Michigan állam délkeleti részén, ahol már eddig is erős volt a Ford presztízse. Az első étterem helyválasztása már csak azért is szerencsésnek számít, mert Fort Myers volt a vállalat alapítója, Henry Ford kedvenc nyaralóhelye, ahová számtalan alkalommal utazott el barátai, Thomas Edison és Harvey Firestone társaságában. A Ford múltja előtti tisztelgésként az étteremlánc minden, nyugdíjba vonult Ford-alkalmazott számára kedvezményes árakat kínál. 

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.