Mi ez a BMW alatt? Nagyon beteg!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.11. 10.45

Nem fogsz hinni a szemednek, ha megnézd ezt a videót!

Gyerekek, ilyet még nem láttam! Mi az istennyila ez a “csatornacső” a BMW 540i alatt? vagyis nem is az a lényeg, hogy mi ez, hanem, hogy mi értelme? Hangja nem sok van – legalábbis a videón nem hallani-, és esztétikusnak, vagy menőnek sem mondanám. Aztán lehet én tévedek, és az elkövetkezendő évek legmenőbb tuningelemére bukkantam. 
Nyilvánvaló, hogy nem ereszcsatorna és nem is kályhacső, de valahogy mégis ezekre hajaz. Mit gondoltok, van valami konkrét célja ennek a kipufogóvégnek, azon kívül, hogy ronda?
Az 1996 és 2003 között gyártott BMW 540i (e39) 4,4 literes, nyolchengeres motorja gyárilag 286 lóerős, azonban a videón látható átalakítás nem hinném, hogy sokat dob a teljesítményen. Az M5-ösről átemelt felnik, visszapillantók, sokkal inkább illenek a kocsihoz.

Kommentek

  • Sauron

    Elég sok pénzbe mernék fogadni, hogy azt az Y csatorna csatlakozás bádogot valaki poénból húzta rá a kipufogójára és a söfőr még csak a video elkészülte után észlelte a kéretlen módosítást.
    Azt ezzel szemben észrevette, hogy egy értelmi fogyatékos végig mellette halad és wattafakkozik megállás nélkül és közben őt figyeli, kamerázza. Rálépett hát a gázra, hogy a bolondot lerázza.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.