Méregdrága óra Ferrari fémhulladékból

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.08.07. 19.00

A C70 3527 GT névre hallgató termék örökölt némi DNS-t az autósport szent ereklyéjeként kezelt Ferrari 250 GTO-ból.

Ha felmerülne az ötlet, hogy autónk karosszériajavítása után fennmaradó hulladékból méregdrága órákra készítünk hátlapot, egyértelmű, hogy kiröhögnek.

Viszont ha az autó történetesen a világ egyik legdrágább veteránja, akkor a milliárdos óraimádók egymás sarkát taposva fognak sorban állni a hihetetlen értékes, hihetetlen ritka időmérőkért.

Méregdrága óra Ferrari fémhulladékból 1

Ezt a piaci rést fedezte fel a Christopher Ward, és emelte új szintre a karórák világában oly fontos exkluzivitást.

A C70 3527 GT névre hallgató termékük ugyanis örökölt némi DNS-t az autósport szent ereklyéjeként kezelt Ferrari 250 GTO-ból. Pontosabban a 3527 Gt alvázszámú példányból, ami a skót milliárdos Irvine Laidlaw tulajdonát képezi.

Az Egyesült Királyság egyik leggazdagabb embere 2005-ben tett szert a Ferrarira, és belefogott a felújíttatásba, ami néhány rozsdásodott karosszériaelem cseréjével is járt.

Méregdrága óra Ferrari fémhulladékból 2

Egy ilyen autóról lehulló apróságok pedig nem a legközelebbi MÉH telepen kötnek ki, a TBM Artmetal nevű cég kaparintotta meg a feleslegessé vált fémet. Ők pedig valószínűleg elégedett mosollyal ajánlották fel az alapanyagot a Christopher Wardnak, ahol még elégedettebb mosollyal gyártották le a hatos számmal ellátott hátlapokat, amelyek a 2950 dollárért (700 000 forint) kínált, száz darabos szériában készülő órákra kerültek.

Igaz, ahhoz képest, hogy a típusból 2012-ben árverésre bocsájtott 1964-es darab 8 milliárdért kelt el, az eredeti fémalkatrésszel nemesített karóra ára tényleg aprópénznek tűnik.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.