Elgázolták a gyermeket, az apuka bosszút állt

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.08.04. 10.30

Nehéz megítélni, pontosan mi történhetett, de szinte átgázol a pár éves kisgyermeken az autó. Szerencsére nem lett komoly baj.

Sajnos nem találtam felvételt másik szögből, így nehéz megmondani, hogy miért bénázott a fekete szabadidő-autó vezetője. Talán meg akart fordulni, csak a fék helyett gázt adott? (Később, a parkolásánál sem megy neki jól a pedálkezelés.)

Ez valószínűleg nem fog kiderülni, de az biztos, hogy a család, akit telibe kapott a fekete Hyundai, soha nem fogja elfelejteni ezt a napot, ahogy a sofőr sem. 

Bár az apuka reakciója érthető, még időben abbahagyta az ütlegelést és inkább azzal foglalkozott, hogy hívja a mentőket. Így ránézésre úgy tűnik, szerencsére megúszta a gyermek a csúnya balesetet – nem került a kocsi alá -, de ilyen helyzeteben elengedhetetlen egy teljes körű vizsgálat.
Reméljük az a 11 ember – köztük két gyermek – sem szenvedett súlyos sérülést, akik ma reggel balesetbe keveredtek az M3-as autópályán. 

Kommentek

  • Vérmacy

    Érthető az Apa reakciója???
    A kóbor kutya véreresf*szát nem érdekelné, hogy az autó üvegén hupákoljak, miután vagy két tonna sodorta el a gyerekemet! Bázzz! NE ez legyen az etalon!
    Igenis, nagyon rossz úton jár a Fater és bár hirtelen felindulásból cselekedett, de “nem való neki a család”, mert nem velük foglalkozott…

  • Jozscsi

    Ki más írhatna ilyen baromságot, mint Erdős. Ezek szerint Olaszliszkánál is jogos volt a cigányok lincselése?

  • Sokéves

    “a család, akit telibe kapott a fekete Hyundau,” Az milyen autó? Már egyszer írtam, hogy EL KELLENE OLVASNI MIELŐTT FELRAKOD! A vezess.hu színvonala elérte a blikk/bors színvonalát. Vissza kell hogy térjek a tc-hez, pedig a vezess színvonala miatt jöttem át ide, de már alulmúljátok őket!

  • Sokéves

    A cikkhez hozzászólva, szerintem a papi életében először vezetett automata autót…

  • forestersa

    Kedves Jozscsi,

    Azért az olaszliszkai esetet ezzel összehasonlítani….hogy is mondjam, de inkább nem is mondok semmit. :( Olvass utána az esetnek.

    Üdv, Erdős

  • forestersa

    Kedves Vérmacy,

    Nem azt írtam, hogy ez az etalon! Ez ember és vérmérséklet függő. Ilyen helyzetet nehezebben tud kontrollálni az, akinél hamar elszakad a cérna.

    Üdv, Erdős Norti

  • Elvira78

    Akiből a gyermekvállalás a legrosszabbat hozza ki, annak nem lenne szabad gyereket vállalnia. Az önbíráskodás ilyen esetekben csak ront a helyzeten.

  • Pistabátyám

    Erdős Norti Úrnak!
    Ha fogalmazási nehézségeiért az olvasók kifogást emelnek, nehogy Önnek álljon feljebb!
    Azt a tollat, amelyet Ön tart a kezében, Ady Endrék, Juhász Gyulák és Móricz Zsigmondok is tartották. Legyen Önben több tisztelet irántuk. Ha pedig nem képes kellő színvonalon fogalmazni, akkor mondjon búcsút ennek a pályának, ne erőszakolja.

  • Kempelen

    Ó jaj, a nyelvrendőrség műveletlen őrmesterei, felkent papjai, a maguk helyesírási hibái fölött természetesen átlibbenve osztják az észt!

    Norti! Tényleg figyelj oda, ha másért nem, akkor ezeknek a gyökér trolloknak a kiéheztetése miatt!

  • forestersa

    Kedves Kempelen,

    Úgy lesz!
    Bár nem hiszem, hogy bárkivel is tiszteletlen lettem volna… :(
    Ha mégis, akkor elnézést!

  • Vorserie

    Kivételesen Kempelennel értek egyet!
    Az hibázik aki dolgozik/ír!
    A tc-n naponta egy cikket ha leközölnek azt a tempót azért nem nehéz tartani!
    Én személy szerint szívesebben olvasok naponta többször megjelenő friss információval ellátott autós cikket úgy,hogy akad benne némi hiba mint egy-két naponta egy bejegyzést de az nyelvtanilag tökéletes.
    Akik itt akarják megmutatni milyen jók magyar írásból azok váltsanak autós oldalról magyar nyelvtan vagy nyelvőr kvíz oldalra és ott próbáljanak fórumozni egymással.

    Norti!

    Ahogy régebben is írtam,kicsit több figyelmet és nem lesz támadási felület.A kritikát vállalni kell ha jogos de ne kérj bocsánatot ha nem érzed szükségét.

  • Vorserie

    A cikkhez!

    Olaszliszkai cigányok nem foglalkoztak a gyerekükkel azért tudta valaki véletlenül elsodorni, és ott nem egy valaki ütött hanem az egész cigány pereputty kivonult lincselni!
    Aki nem tud különbséget tenni egy gyermekét féltő felbőszült családapa és egy kisebbségi csorda eltúlzott reakciója között annak vagy nincs gyerek vagy ha van akkor is leszarja.
    Nyilván nem az a legfonotsabb a jelen helyzetben,hogy a vétkessel erőszakoskodjunk de ahogy látható az apa sem csak ezt teszi.
    Örlődik és oda vissza futkozik az autó és a gyermek között majd hívja a mentőket.
    Számomra ez egyátalán nem furcsa reakció.
    Mindenki elégtételt szeretne azonnal.
    Ezért inkább azon kéne elgondolkodni,hogy milyen alakok ülhetnek a volán mögött ha az ember családja már egy elzárt járdán sem tud biztonságosan közlekedni.

  • Kempelen

    Ezt innen a fotelből nem lehet eldönteni, hogy helyes vagy helytelen reakció-e ez?

  • Vorserie

    Kempelen!

    Ezt most rosszul látod mert ezt a reakciót csak így fotelből lehet helyesen átgondoltan megítélni.
    Ráadásul ha jogi útra terelődik a dolog akkor a bíro is pont egy fotelből fogja megítélni,hogy ki reagált helyesen és ki nem.

  • v_johny

    Érdekes módon lettek szelektálva (törölve) a hozzászólások… Úgy érzem, ez az oldal ezzel a hozzáállásával immáron morálisan is csúszik lefelé… Ez baj, nagyon nagy baj.

  • Barni2212

    Jól tette az apa. Én sem tettem volna mást sőt… Az a normális ha valaki neki megy annak ami veszélyt jelent és ezzel védi a többieket ergo az apa igen is a családja számára cselekedett, az már más kérdés hogy valószínűleg már nem volt veszélyes a sofőr de az ösztön ezt diktálta az apában.

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.