Az autó, amibe egymillióért sem ülnénk be

Nehezen űberelhető gusztustalanság

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.07.30. 08.15

Azt hiszed, szemétdomb az autód utastere? Annyira biztos nem gáz, mint az, amit itt láthatsz. Csak erős gyomorral kattints!

Magyarországon még nem terjedt el a parkolószolga intézménye, talán soha nem is fog. Pedig ha jól csinálják, biztonságosabban és helytakarékosabban (na és főleg kényelmesebben) lehet leparkolni így az autókat egy étteremnél, szállodánál. Jó meló, laza meló, egy csomó fajta kocsit vezethet az ember, még ha csupán néhány métert, de akkor is. Előfordul persze, hogy a segítők elbénáznak ezt-azt, ilyenkor törik a tükör, horpad a lemez, perel az ügyvéd. 

Arról azonban nem szól a fáma, hogy néha a világ leggázabb munkája parkolószolgának lenni. Itt van például az Andreas nevű YouTube-felhasználó, pontosabban az ő egyik barátja, aki rendszeresen egészíti ki zsebpénzét ilyen melókkal. Mint kiderült, a rövid horrorfilmben szereplő autó visszatérő vendég a srác munkahelyén – gondolom, ilyenkor sorsolnak a dolgozók, és aki a rövidebbet húzza, annak kell beszállnia a pokoli utastérbe. 
A dugig teli hamutartó meg a szétszórt csokipapír smafu, előfordul bárkivel. Na de azok a pici fekete foltok, amik morzsának tűnnek… Told félre a reggelidet, és indítsd el a videót; utána garantáltan porszívót ragadsz, és kipucolod az autódat.

Kommentek

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.