Az út, ami csak foltból áll

Nem kéne ezt újraaszfaltozni?

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.07.21. 11.00

Az M3-as feletti hídon már nincs tán egy négyzetcenti sem az eredeti burkolatból az egyik sávon. Biztos, hogy ami ennyire szar, azt javítgatni kell, nem újraaszfaltozni?

Horváth Zsoltival mentünk a Kiához tesztautóért (az új Soulért, ami tök jó kocsinak bizonyult, cikk hamarosan), és Zsolti szúrta ki a fenti és lenti képen látható csodát.

Az út, ami csak foltból áll 1

Folt hátán folt, tű benne sose’ volt, mondja a mesebeli találós kérdés, és immár nem csak a káposzta lehet a jó megfejtés, hanem az M3-as feletti felüljáró is, a fóti lehajtónál.

Az út, ami csak foltból áll 2

Nem vagyok útépítő mérnök, de erős a gyanúm, hogy erre a burkolatra már nem az újabb és újabb folt felvitele volna a technológiailag – és valószínűleg gazdaságilag is – optimális megoldás, hanem a komplett felújítás, egyszeri kivonulással, normális minőségben, hogy harminc évig tartson.

Az út, ami csak foltból áll 3

További kis jópofaságok itt.

(Ez itt a NapiTomi, a mindig fényképezőgéppel közlekedő Rácz Tamás autós újságíró és autóbuzi barátai mikroblogja a vezessen kis közlekedési abszurditásokról.)

Kommentek

  • v_Petya25

    Ismerem a helyet, tényleg szörnyő az a párszáz méter.
    Amennyiből felvonultak már ide javítgatni, abból egy 2×3 sávos autópálya kijött volna kb. Régen mindig ezt a kihajtót használtuk, de mióta a 0-ás is megvan 3km-rel odébb, inkább arra megyünk.

  • husky

    További javaslatok tengelytöréshez és autógyilkoláshoz:
    – cinkotai út, Bökényföldi és Naplás u. között
    – Asztalos Sándor u. (VIII. ker, Kerepesi úttól a villamostöltésig)
    – Repülőtérre vezető gyorsforgalmi aszfaltsitt, a reptér felé, a Felsőcsatári és Igló u. között (szalagkorláton kívül)

  • Ragnotti

    A Gyömrői út, a Ferihegyi repülőtérre vezető út mellett, a szalagkorlát külső oldalán nagyon hasonló. És ha jól látom, most csatornáznak alatta, és megint csak foltozni fogják. A másik ilyen, nagy forgalmú út a Nagykőrösi út pestszentimrei része. Meg persze több száz kis utca, ahol nap mint nap járnak az emberek, és amortizálják az autóikat.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.