Az ember, aki füllel és orral tesztel autókat

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.07.19. 15.00

Dr. Michael Haverkamp olyan teszteket végez, amelyek különböznek a megszokottól. A brutális ajtócsapkodás, vagy a kátyúkba hajtás nem az ő műfaja.

Dr. Michael Haverkamp olyan teszteket végez, amelyek különböznek a megszokottól. A brutális ajtócsapkodás, vagy a kátyúkba hajtás nem az ő műfaja – olyan érzékelési szakértő, akinek az a munkája, hogy megbizonyosodjon arról, a Ford által gyártott autók megjelenése, hangja, illata és tapintása megfelelő.


Haverkamp azért köti be a szemét a kormánykerék teszteléséhez, hogy ne zavarják meg az egyéb érzékszerveitől származó információk, és képes legyen kizárólag arra összpontosítani, amit az ujjaival érez. Amikor gyengéden lezárja a tanksapka fedelét és közben figyelmesen hallgatja a csukódás hangját, vagy amikor végigsimítja ujjaival a különböző felületeket, azt ellenőrzi, hogy a keletkező zajok kellemesek-e fülünk számára. Megszagolja a belső borításokat is, azt vizsgálva, hogy azok vajon hosszabb idő múlva is megfelelőek lesznek-e. 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.