Ennyire köcsög BMW-st még tuti nem láttál

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.07.16. 14.30

Friss, orosz, fedélzeti kamerás felvétel, a köcsögverseny abszolút győztesével

A BMW-s hős először egy jobbról előzéssel bemelegít, majd amikor a fejére olvassák, hogy ez így azért mégsem járja, hidegvérrel átgázol a kocsijába éppen visszamászó autóstársán. Míg ő a törött, furcsán álló lábát és ki tudja mijét fogdosva fetreng a földön, addig a szimpatikus vadparaszt még megtekinti, milyen károk keletkeztek az autójában, majd egy zsíros cserbenhagyás után távozik a helyszínről. A pórul járt emberhez a járókelők hívtak mentőt.
Alább a bicskanyitogató videó:

Kommentek

  • DTF

    érdekes h itt a balkánon a bmw/merci/audi tulajok többsége vmiért bunkóbb az átlagnál.
    tegnap kocsisorban álldogáltam a Margit híd budai hídfő + Fő utca környékén, ahol 1 sáv + 1 buszsáv van. nem tudom miért, de 3 (2 audi 1 bmw) volt az a türelmetlen, aki kiment a buszsávba és ennyi (nem hajtott le a köv. lehetőségnél, hanem végigment). érdekes…

  • besi

    Sajnos még néhány év és itthon is lesznek hasonlóak…

  • Kempelen

    Miért engedték elmenni?

  • Massat

    Azért a mentő is jól elhúzott!

  • subtotal

    Azért jó ez a videó, mert gyönyörűen látszik rajta, hogy az általánosítás nem működik.
    Akinek nem lenne egyértelmű mire gondolok, az nézze meg a videót megint és fókuszáljon a fekete X5-re.
    A fehér 1-es tulajától meg remélem örökre bevonták a jogsit.

  • Massat

    Hát a fekete X5 gazdája is csak bámészkodott a segítségnyújtás helyett.

  • subtotal

    Azért húzza le az ablakot és kommunikál a többi környéken lévő emberrel és áll félre ahelyett, hogy elhajtana?

    Amúgy nem nagyon értem, mi volt az alap probléma? Szerintem a felfestés alapján a BMW azt gondolhatta, hogy a szedán le fog balra kanyarodni, a szedános meg megijedt? A BMW-s viselkedésére a párbeszéd után viszont továbbra sincs semmi mentség!

  • Massat

    De miért nem száll ki segíteni? Lehet, hogy távgyógyító!

  • husky

    emberünk viselkedése tényleg kicsit félreérthető volt az esetleges balra kanyarodást illetően, egyébként tényleg miért szállt ki? Máskülönben meg szándékos gázolás volt, pár év olómbánya Szibériában. Fekete X5-ös és a mentőnek meg szintén letöltendő, segítségnyújtás elmulasztásárét.
    A BMW-ket kitiltó KRESZ táblákat meg fel kell terjeszteni az NHK-nál.

  • hegedusjozsef2

    Ez egyértelműen aljas gyilkossági kisérlet.

  • chauffeur91

    Igaz, de nem minden országban kötelező a “segítségnyújtás”. Illetve olyan mértékben, hogy elég, ha a tőled telhető legtöbbet megteszed, ami ha nem vagy szakképzett elsősegélynyújtó, elég az illetékesek értesítése stb… Legalábbis Angliában, az oroszoknál nem tudom hogy van. Én Londonban szereztem a jogsimat és pl itt nincs elsősegély oktatás, vagy tanfolyam (ajánlani is már csak a C/D kategóriánál kezdik). Nem mintha otthon sokat érne, de egy minimumot legalább megtanul az ember. Itt érthető hogy miért nincs. A munkahelyem közelében történt egy eset, kb 2 éve, hogy valaki szívrohamot kapott. Ha pedig valaki élesztett már újra embert sikeresen, az tudhatja, hogy ilyenkor mindig törik egy két borda, ez elkerülhetetlen, megkérdezhettek mentősöket róla (Én is szakápolónak készültem, amikor még úgy gondoltam, hogy 90ezerből meg lehet élni, ma is így gondolom, csak nem forintban).
    Tehát az illetőt sikeresen újjáélesztette egy arra járó ember, ennek köszönhette az életét, egyébként a mentő 10 perc alatt ért ki (4 perc után már ugye esélytelen károsodás nélkül az újjáélesztés). Ám az újjáélesztés közben eltört 2 bordája is, így a köszönöm helyett feljelentette a megmentőjét, a pert meg is nyerte, hiszen aki élesztett, nem volt szakképzett, 5000font. Nem nagy pénz, de maga az eljárás és a törvények….
    Én jogsit nem adnék többé a kezébe, valamint 2-20 év szabadságvesztés (függően az okozott sérüléstől, hiszen mondhatjuk hogy szerencsés volt, ha pl rosszul esik, akár meghalhat, vagy úgy megy át a lábán hogy amputálni kell). Ezen felül természetesen minden kárt, kórházi kezelést, esetleges életjáradékot ha lebénul,stb…

  • prs

    A közlekedési BŰNTÉNYeket mindig is túl enyhén “jutalmazták”.

    Pedig ezt egyszerűen úgy kell kezelni, mint szándékos emberölési – akár gyilkossági – kísérletet, a cserbenhagyás a ráadás. A büntetési tételt ehhez mérten kell kiszabni.

  • titan36

    Az ilyen magát embernek nevezett tahó,megérdemli a legkeményebb büntetést.
    Jogsi szevasz,pár év sitt,plussz még kemény pénzbírság,ill. ha a sértett maradandó károsodást szenvedett élete végéig havi zseton.És még így is olcsón megússza a bunkó,tahó,paraszt…

  • Jozscsi

    Az előzési kísérlet talán helyesebb lenne, mert itt szó nincs előzésről. Elég erőszakosan megy be mellé jobbról, elképzelhető, hogy volt már valami előzménye a dolognak, ami a videón nem látszik. Az viszont tény, hogy az ilyennek örökre el kéne venni a jogsiját, le kéne ültetni legalább 5 évre valami seggbekúrós börtönbe, hogy okuljon az esetből.

  • menőmanó

    Mondjuk nem tudom mi volt a problémája az “öregnek”, ha nem volt előzmény, de rendesen ráfaragott a kioktatásra.
    Nem volt itt semmiféle jobbról előzés.
    A bmw-s egy gyáva féreg. Ha nem tetszett neki valami, miért nem szállt ki ő is?
    Az ilyet valóban örökre el kéne tiltani a vezetéstől és lecsukni 1 évre.

  • pernye

    Hihetetlen az orosz utakon szunnyadó, rejtett agresszivitás.
    A kommunista emberközpontú társadalom szép terméke ez a BMW-s zsurló.
    De az is gyomorforgató, hogy közben az önjelölt Trvitko dokumentumfilmest játszik, ahelyett, hogy segítene. Miután – a sérült emberünk egyetlen szerencséjére – rögzítette a történteket, neki kellett volna először odarohanni és az alapvető segítségnyújtást megadni!

  • Sauron

    husky: “A BMW-ket kitiltó KRESZ táblákat meg fel kell terjeszteni az NHK-nál.”
    Ezzel teljesen egyet tudok érteni! Ugyanis köztudott, hogy BMW-t csak nőket erőszakoló, gyerekeket verő, brutális gyilkosok vesznek. Ez fordítva is igaz, ezek a velejéig romlott gazemberek kizárólag csak BMW-t vesznek. Ha betiltjuk a BMW-ket, akkor garantáltan eltűnnek a renitens elemek az utakról és csak szelíd, jóságos csupaszív nyuszkák fognak részt venni a közlekedésben.
    Ostoba hülye!

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.