A rendőrnek nem kötelező jobbra tartani?

Rendőri ámokfutás 70-80-as tempóval az M1-M7-en

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.07.14. 11.20

Állítólag minden, kék lámpás rendőrautó vezetésére jogosult rendőr időről időre köteles részt venni vezetéstechnikai képzésen. Kár, hogy a KRESZ-t nem kell tudniuk.

Mit gondoltok egy olyan rendőrről, aki a rendőrautóval a háromsávos, osztottpályás úton lakott területen kívül, 100-as táblánál 70-80-nal gurul öt percen át a középső sávban? Mert pár napja az Osztyapenkótól az M1-M7 kettéválásáig így nyomta előttem egy közeg.

Meg is örökítettem a mutatványt. (A minőség azért ilyen botrányos, hogy ne lehessen azonosítani a szerencsétlent, nem szeretném, ha egy figyelmetlenség miatt több tízezres büntetést kapna, hiszen, mint tudjuk, és a rendőrök is tudják, nagyon nehéz helyzetbe hozhat egy bérből-fizetésből élő családot egy magas bírság.)

Külön öröm, hogy a nemrendőr autóstársak Magyarországon, ki tudja miért, annyira tartanak az őket szolgáló és védő hatóságtól, hogy alig mernek elsettenkedni az Astra mellett a belső sávban, így ez az egy darab álomkóros zsaru a Budapestről kivezető egyik legforgalmasabb főútvonalat tartja fel. Az viszont rendes tőle, hogy amikor néha 80 alá lassít, és szabálytalan előzésre készteti a mellette kívül haladó autósokat, legalább nem bünteti meg őket.

Természetesen, hogy is lehetne máshogy, a telefont, amivel a videó készült, nem én fogtam vezetés közben, mert akár 150 ezer forintig terjedő bírsággal is sújtható lennék, ha így tennék. Még akkor is, ha közben nem blokkolnám a forgalmat és mutatnék rossz példát a többi autósnak a jobbra tartási kötelezettség mellőzésével.

Szavazás

Mi a véleményed arról, amikor egy rendőr nem tartja be a szabályokat?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

További kis jópofaságok itt.

(Ez itt a NapiTomi, a mindig fényképezőgéppel közlekedő Rácz Tamás autós újságíró és autóbuzi barátai mikroblogja a vezessen kis közlekedési abszurditásokról.)

Kommentek

  • hova

    Elolvastam a cikket, megnéztem a videót és nem gondolok semmi rosszat. Azért nem, mert nem kötelező betartani a maximális sebességet, ellenben szinte minden külső sávban autós megszegi azt, sokszor tapasztaltam! Másodszor:lehet a rendőrnek eg konkrét feladata, amit nem kell feltétlenül megkülönböztetett jelzéssel szétkürtölni, pl a tehergépkocsi a szélső sávban LÁSS CSODÁT! 80-al megy, pedig ez sem jellemző, sem a kamionokra, de nem ám, mert a kamion is 100-110 km/h-s sebességgel megy, miért nem ez a fotózás célja? Harmadszor: nem látom, hogy hihetetlen forgalmi dugót okozna, nem is okozott, legfeljebb hirre éhes ujságírók képe villant fel, pedig gondolom az írótól sem idegen a száguldozás, mármint nem megengedett módon/ tudom is /.Tehát semmiféle “rosszaságot” nem követett el a rendőrautó. De ha bekapcsolja a megkülönböztető jelzését, akkor baktathatott volna mindenki utána ugye?!!Szóval nem szeretem a szőrszál hasogatást, ezt pedig annak tartom.

  • Pityek

    Kedves Rácz Tamás! Ha már cikket ír a KRESZ-hez kapcsolódó dolgokról megtenné, hogy utánanézne mielőtt eget rázó baromságokat hord össze???
    A tábla a megengedett sebességet jelzi, nem a kötelezőt. És ha jobban átgondolja, amíg a felvétellel volt elfoglalva addig magát sem mérték be a bevezető szakaszon. A másik, a nem az “ön” kezében tartott telefon.
    Hát nem hiszem, hogy díjaznám ha valaki az arcom elé tenné a telefonját az orrom előtt. Vagy hazudik vagy ez vmi csoda mobil. Gratulálok

  • pepax

    Valóban nem kötelező 100-al menni,de lehet.Ezért illett volna jobbra tartva a külső sávba sorolni,ahogy kell.Aki ezzel nem ért egyet,az tipikusan az az ember aki 70.-nél beáll kb.68-ra a belsőben és jól érzi magát hogy oktathatja(feltarthatja)a többieket.Ennyi.

  • husky

    Ez bunkóság a javából, akárki csinálja! tényleg nem kötelező menni 100-at a 100-as táblánál, de akkor ki kellene húzódni! Egybként meg sok a Sonntagfahrer! A rendőr egyébként csúcsbevételt hozhatott volna, ha német lett volna, mert mint láthattuk, a többség nagy ívben tett a biztonságos követési távolságra!!!

  • imi001

    hova – Nem sűrűn láthatsz kamiont 100 110 el menni már csak azért sem mert 90 nél leszabályoz mindegyik. Bírom az ilyen nagyot mondókat De gondolom kamiont csak kívülről láttál egyébként a rendőrök mindenhol ezt csinálják a megengedett sebesség alatt mennek jócskán előzni meg nem igazán mer senki Mert ha megelőzöd akkor villogó bekapcs sziréna be és láss csodát mindjárt haladósra veszik a tempót Amíg meg nem állítanak Aztán kezdik előröl a játékot

  • DTF

    Jézus, első kettő hozzászólás… meg a rendszám nélküli videó… igenis ki kell rakni mindenét és fel kell nyomni. Így ebből nem tanul a rendőr és folytatja a hülyeségét tovább!
    Mondjuk a háromsávos pályán a legtöbben a belsőben vagy a középsőben haladnak, tök szabálytalanul. De megtehetik, mert a rendőrség csak a gyorshajtást bünteti. Ezt merjék meg megcsinálni a német pályán, úgy megy nekik a 200-300 EUR-os csekk h ihaj!
    A jobbra tartás itthon ismeretlen fogalom, a hatóság számára is.
    Ha én ilyet látok (legyen az rendőr vagy civil), minimum kürttel jelzem neki a szabálytalanságot, nem érdekel h rendőr (hányszor villogtam már a belsőben lassan haladó rendőrt, sohasem volt belőle problémám, mert ha megállít, akkor elmagyarázom neki a kreszt…)

  • Kempelen

    Hova! De a jobbra tarts kötelező. Az meg nem a középső sáv. Az a baj, hogy sokan vannak, akik pont úgy gondolják, ahogy te. Ezért van annyi tök a középső sávokban. Fogalmatlanék.

  • cvn69

    Véleményem szerint, a jobbra tartás mindenkire vonatkozik, úgyhogy még a videó készítőjére is! Többször tér át a középsőbe, amikor erre nincs szükség. Tehát, a szálka vs. gerenda tipikus esete! Ahogy a videón szereplő autók 70%-a is szabálytalan. Ha mindet félreállítja az esetleg szabályosan közlekedő rendőr, akkor abból fabrikál cikket, hogy száz autósból 70-et megbüntetnek, micsoda pénzbehajtás!
    Ugyanakkor, amennyiben folyamatos sor alakul ki a sávokban, nem kell a külsőbe visszasorolni. Ha meg nem kell visszasorolni, akkor a középsőben is haladhat lassabban, mint a megengedett legnagyobb.
    A “szabálytalan előzésre kényszerítést” mire is érti kedves Tamás? Párhuzamos közlekedésnél az egymás melletti elhaladás nem minősül előzésnek, vagyis, ha a külsőben elhaladnak a középsőben haladó mellett, az nem előzés. Puff, a kirakatba!
    A kézben tartott telefonnal okozott veszélyeztetést már ne is említsük. :)

    Vagyis igne, azokon a helyeken, ahol nagyobb szakaszon nyílt mellette üres külső sáv, ki is sorolhatott volna, de még mindig kevésbé szabálytalan, mint a videón látható autósok többsége, vagy akár a szenzációhajhász, KRESZ-analfabéta cikkíró. :)

  • DTF

    cvn69: ha összefüggő sor alakul ki, akkor maradhatsz pl. középen és a belsőben, de ha gyorsabb autó jön mögötted vagy jelez (bal index), akkor el kell engedned.

  • W. A. Lacky

    Sajnos azért van a rengeteg baleset az utakon, mert ilyen balfasz sofőrök ülnek a volánok mögött, mint ez a firkász. Ha csendben maradt volna, bölcs maradt volna. A hülyeségeit még fokozza is azzal, hogy másokat, jelen esetben a zsarukat lefaszkalapoz. Pedig, ha valakinek fingja sincs a közlekedés szabályairól, akkor pont a firkász az, akinek inkább áramot kéne vezetnie.

  • imi001

    W. A. Lacky – Nem öcsém pont, az ilyen idióta okostojások miatt vannak a balesetek amilyen te vagy A cikk írója csak egyben hibázott hogy kitakarta a rendszámot Ha vánszorogni akartok takarodjatok a külső sávba semmi keresnivalótok a belsőben vagy a középsőben A legtöbb veszélyes előzés pont az ilyen cammogó barmok miatt alakul ki Van aki a munkáját végezné és nem séta kocsikázáson van Végleg le is takaríthatnátok magatokat az útról jobb lenne mindenkinek

  • Vorserie

    imi!

    Ha ennyire megvisel a közlekedési morál és így ki tudsz borulni a többi autós közlekedési bakijain talán neked nem kéne leadni a jogosítványod és másik munka után nézni.

    Rácz úr és kollégái is állandóan szeretnének minden olyan közlekedőt kilőni az űrbe aki nem úgy gondolkodik a KRESZ szabályokról mint ők,például a közlekedők nagy része nem büntető fékezget az autópályán 130-nál hanem lehúzódik a jobbratartás szabályai szerint.A szerkesztő urak viszont bátran teszik ezt s még büszkék is rá.

    Ne ők álljanak előtted követendő példaként.

  • imi001

    Vorserie – valószínűleg én már akkor vezettem amikor te még a homokban húzgáltad a csattogós lepkédet De az is tény hogy akkor még nem volt ennyi balfácán Szerintem nem azoknak kel visszaadni a jogosítványukat akik (Betartva a szabályokat) Próbálnak haladni hanem az ilyen idiótáknak akiket átrugdostak a vizsgán de a mai napig vérhólyagosra szorítják a kormányt izzadva veretnek akár 80 nal a pályán a belső sávba Mert az istenbarma ott megy mert ott nincsenek annyian Egyébként elárulom hogy az indokolatlan forgalom feltartásért is lehet büntetni az meg nem kifogás hogy ő így érzi biztonságosnak. mert akkor vagy vele vagy az autójával baj van egyik esetben sem vehet részt a forgalomban csak sajnos még nem igazán láttam olyat hogy rendőreink kiszednék az ilyen barmokat hogy mondja már meg miért halad 60 nal ahol 90 ven a megengedett Te is az a fajta lehetsz aki a tükörbe soha nem néz így észre sem veszi hogy mögötte már kilométeres a sor De ha megelőzi valaki akkor les mint a bakegér és még neki áll feljebb Na drága barátom ha ezek közé tartozol akkor maradj otthon vagy válasz tömegközlekedést az való a fajtátoknak

  • Vérmacy

    :o) Indokolatlan feltartás? Naja. Erre mondta múltkor a “közeg”, hogy az nem bizonyítható, de Én fizessek a gyorshajtásért, mert megelőztem (teljes biztonsággal) 118-al a 74-el haladó F.O.S.-t. Utána tempomat visszaállít 90-re. Ez utóbbi b*szh*tta fel a közeget, mert ~5 km-er után intett csak le a fehér kisbuszból, tehát láthatta, hogy nem száguldozok, nem veszélyeztetek mások, nem teremtek veszélyes szituációkat.
    Csuppán 30-a volt és még hiányzott pénz a kasszából…

  • Rácz Tamás

    Kedves hova, Pityek, cvn69, DTF és mások – tegyük tisztába a dolgokat!

    – az anyag célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a rendőrség úgy bünteti agyon a polgárokat manapság Magyarországon, hogy közben ő maga sem tartja be a szabályokat, amiket rajtunk számonkér.
    – én bizony szabálytalanul közlekedem, mindig, folyamatosan. Nem is állítottam mást, nem is állítom, hogy mindenkinek be kell tartani a (szerintem betarthatatlan) szabályokat. A rendőrség viszont ezt állítja, sőt, szankcionálja kénye-kedvére, miközben maga nem tartja be őket – érzitek a problémát?
    – Magyarországon mindenki más is szabálytalanul közlekedik, mindig, folyamatosan. Aki most felháborodik, hogy ő nem, jobb ha tudja: de. Ha nem ellenőrizte reggel, elindulás előtt a kocsiján a kormányholtjátékot, nem végzett fékpróbát és nem próbálta le az összes izzót, már elkövetett egy szabálysértést. (kresz, 5.§ 2. bekezdés)
    – A rendőr a videón sérti a KRESZ-t: haladás többsávos úton lakott területen kívül: 36. § 1-2. pont: “36. § (1)218 Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) – a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve – a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad. Az autóbusz öbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.

    (2)219 A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy – lakott területen – távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.”
    Az 5. pont szerint maradhatna belül a rendőr, de csak dugóban, ami a videón láthatóan az adott időpontban nem volt: “Ha a forgalom sűrűsége folytán a forgalmi sávokban összefüggő járműoszlopok alakultak ki, forgalmi sávot változtatni csak abban az esetben szabad, ha a vezető bekanyarodásra vagy megállásra kíván felkészülni.”

    RT

  • Vérmacy

    Korábban pedig az M7-es haladt egy rönó a belső sávban 110-el. Természetesen szíve joga annyival haladni, amennyire biztonságosnak érzi magát, de “töküres” volt a pálya és nem volt hajlandó a nem agresszív villantásra sem lehúzódni oda, ahol ilyen esetben a kresz is előírja!
    Majd mikor jobbról mellé kerültem (mert nincs kedve az embernek csúszni 20-50 percet egy “ilyen” miatt) dühösen felvillantotta a jelvényét, amit a dagadt/izzadt pöcse alá tömködött, mert nem ez volt ma az első esete. Páromat kértem, hogy fényképezze le, de sajna “nem sikerült jól a fotó”, pedig a fonyódi lehajtónál ott az autópálya rendőrség. Szívesen kivetettem volna a forgalomból, mert ezzel komoly veszélyhelyzetet teremtett (felbasz*tt agyilag :o))…

  • Vérmacy

    Most olvasom Rácz Mester hozzászólását. Annyiban egyet értek, hogy bár Engem is jogszerűen büntettek, csupán etikátlan volt az eljárás. Ez teljesen igaz, hogy 100%-osan betarthatatlan a ma érvényben lévő KRESZ, mert azzal balesetveszélyes helyzetet/eket alakítunk ki!
    DE, AZONBAN, NADEHÁT!
    Rácz Úr! A figyelem felkeltés jogos, viszont ezzel nem ér el túl sokat, csupán növeli a Mo-i átlagvérnyomást. Jelezte-e mindezen hiányosságokat, betarthatatlan szabályokat az illetékes szerv/ek felé, hogy a balesetveszély kockázatát mérsékelendő egy élhető és betartható szabályrendszer módosítást hajtsanak végre?
    Ez egyenlőre panaszláda érzés, de valós, előre mutató tettek vannak mögötte?

  • W. A. Lacky

    Imi001-nek valszeg azért ily sekélyesek az ismeretei, mert már nagyon régen tanulta a közlekedés szabályit, és már a feledés homályába veszett minden, amit anno sem igazán tudott. Most, 100 évesen viszont osztja az észt. Mert Ő a legjobb, mindenki más – aki betart bizonyos szabályokat – csak balfasz. Kedves Imi, ön valóban egy nulla-nulla-egyes.

  • PAlex

    Hová tűnt a reggeli hozzászólásom???
    Nem volt benne semmi sértő, vagy nem szalonképes.

    Csak annyit írtam, hogy el vannak azok tévedve, hogy akik szerint szabályos a középsőben haladni tartósan BÁRMENNYIVEL.
    Nem, nem szabad(na).
    Árokba tudnám lökni az összes ilyet a kocsijával együtt, legalább többet nem tartja fel a forgalmat.

  • Rácz Tamás

    cvn69-nek, erre: “Párhuzamos közlekedésnél az egymás melletti elhaladás nem minősül előzésnek, vagyis, ha a külsőben elhaladnak a középsőben haladó mellett, az nem előzés.”

    De, jobbról előzés, a KRESZ tételesen rögzíti, mikor szabad ilyet csinálni. Amire te gondolsz, az a lakott területen belüli párhuzamos közlekedés, meghatározott feltételekkel (van felfestés, nincs zebra):

    Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett – a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával – fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni

    Itt lehet találni szolgáltatókat KRESZ utánképzéshez, nyomatékosan javaslom:
    https://www.google.hu/search?q=kresz+ut%C3%A1nk%C3%A9pz%C3%A9s&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=EvrEU7GALobe8gf3kIGwCA

  • ata31

    Gondolom a telefont kézben tartani és videót készíteni az szabályos …. szidni őket lesni,hogy mikor vétenek mikor hibáznak ehez értünk ugye de ha úgy tartja kedvünk 70nel lakott területen száguldozunk ? Mikor meglőnek gyors hajtásért akkor meg a rendőr a (bocs) bunkó buzi…..

  • Rácz Tamás

    Vérmacy: igen, persze,hogy teszünk, amit csak bírunk az értelmesebben szabályozott közlekedésért! Egyesületet alapítottunk, benne voltam a Bíró Márk által szervezett, sajnos vagy másfél éve befagyott KRESZ-reform munkacsoportban, számos fórumon tolom a vakert, mondjuk képviselőnek még nem jelöltettem magam, az igaz.
    Itt van pár dolog a múltunkból: http://blokkolasgatlo.hu

  • Rácz Tamás

    ata31: nem szabályos telefonnal videózni, de vállravevős Panavision kamerával igen; érzed, ugye a visszásságot?

    Ha lakott területen, mondjuk a Nagykőrösi úton a 70-es táblás szakaszon nem lassítasz le 50-re minden egyes kereszteződés előtt, akkor te is szabálytalanul száguldozol 70-nel ott, ahol nem szabad.

    Szar a KRESZ, betarthatatlanok a szabályok, a rendőröket pedig nem a polgárok szolgálata és védelme motiválja, hanem a pénzbehajtás, sok esetben életszerűtlen büntetési módszerekkel, miközben elemi hibákat vétenek a közlekedésben a szervezet tagjai.

    Te nem így látod, tényleg?

  • DTF

    Ez az egész akkor érne bármit is, ha eljutna a hatósághoz, az pedig kivizsgálná, szankcionálná és megosztaná azt. De ezekből semmi sem szokott lenni, mert a kresz-szabályokhoz hasonlóan a jogszabályok is olyan, hogy egymást zárják ki, így kvázi mindenki tehetetlen..

  • Vérmacy

    “http://blokkolasgatlo.hu” emmár vmi! Miért fagyott be?
    Lehet csatlakozni?
    A “hosszabb” részt majd este megpróbálom elolvasni…

  • gertan

    EZ ebben az esetben szerintem a határeset. A gyakori le és felhajtók és sűrű forgalom miatt szinte senki nem húzódik ki a középső sávból. Igaz, többnyire tartják az emberek a 100-as tempót…

    Szerintem amúgy igenis érdemes lenne a rendőrautónak beazonosíthatónak lennie, minden ilyen esetet ki kellene vizsgálnia a parancsnoknak és igen, közlekedési szabálysértésért büntetni is. Baromira zavar, hogy a rendőrök általában és szinte mindenhol szabálytalanul közlekednek, intézkednek, traffipaxoznak. Ők lennének az elsők, akiknek minden szabályt szigorúan be kellene tartaniuk! Mert példát mutatnak… Ebben az esetben is.

Meglépett az autóval a kisfiú, kecskét is vitt magával

Ennek a fiúnak az apja szerint a vezetést nem lehet elég korán elkezdeni. A csomagtartóban utazó kecske ennek tükrében már nem is olyan meglepő.

Hihetetlen balesetet úszott meg egy kamionos

Nehéz napja volt annak az őrangyalnak, aki erre a kamionosra vigyázott. Az utolsó pillanatban állt meg a szerelvény a szakadék felett.

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

25 éves, dögös vörös japán

Ha valaki vonzódik az öregebb autókhoz, de szeretne garantáltan megkímélt, karbantartott példányt szerezni magának, akkor bölcs dolog megnézni pár leszerelt tűzoltóautót

Fényképezz lyukkal!

Lehet-e fóliába szúrt lyukkal és egy dobozzal fényképezni? Kipróbáltuk

F1: Hamilton ezen a hétvégén csak statisztált

Lewis Hamilton a tavalyi bakui szerepléséhez hasonlította idei szocsi teljesítményét, a Mercedes angolja a 4. helynek is örülhetett az Orosz Nagydíj végén.

F1: Alonso szeretne legalább a rajtig jutni

Továbbra is vergődik a McLaren-Honda, az Orosz Nagydíjon a Fernando Alonso alatt már a futam előtt megállt az autó.

F1: A kocsmából gratuláltak Bottasnak

A kétszeres világbajnok Mika Häkkinen egy kocsmából küldött üzenetet immár futamgyőztes honfitársának, Valtteri Bottasnak.

F1: Vettel a középső ujjával üzent Massának – videó

Sebastian Vettelnek a legkevésbé sem tetszett, hogy az utolsó körön Felipe Massa feltartása miatt nem volt lehetősége, hogy megpróbálkozzon a végül az első helyen beérő Valtteri Bottas megelőzésével.

F1: A Ferrari-főnök nem volt csalódott, csak pisilnie kellett

Vicces közjáték zajlott a brit Sky Sports riportere és a Ferrari csapatfőnöke között az Orosz Nagydíj leintése után.

Bottas: Elképesztő érzés az első Forma-1-es győzelem!

Valtteri Bottas lett a nap versenyzője, miután megszerezte élete első F1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. Mögötte Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen állhatott a dobogóra. Futam utáni interjúk Szocsiból.

F1: Szocsiban Bottas a nagyok közé került

A mercedeses Valtteri Bottas óriási rajt után magabiztos vezetéssel szerezte meg első Forma-1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. A Ferrarinak be kellett érnie a 2-3. hellyel Szocsiban.

Megépítette, amit a BMW nem mert

A tökéletes családi autót építette meg magának, amihez fogott egy BMW 540i Touringot és mindent belepréselt az M5-ösből. Megszületett a 400 lóerős kombi, aminek apa örülhet a legjobban.

Spéci pótkocsikat vásárol a Waberer’s

100 darab spéci pótkocsival bővíti flottáját az egyik legnagyobb magyar fuvarozótársaság, a Waberer’s.

Első helytől lökték el Micheliszt

A harmadik körben már az első helyért küzdött Michelisz Norbert a WTCC monzai futamán, Bennani azonban ráhúzta az autót, így mindketten feladták a versenyt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.