Két amerikai fiatal, Phillip Weicker és Duncan Forster hat évvel ezelőtt fogott hozzá nagy álma megvalósításához. Vettek egy lepukkant, 1969-es Cadillac DeVille-t, kipofozták, és amikor már majdnem kész volt, valami egészen elképesztőt építettek belőle. 
Kiöntöttek üvegszálas műgyantából egy komplett autóbelsőt, hermetikusan beleragasztották az egykori utastér helyére. A tűzfal nyílásait lezárták, a pedálokat és a sebességváltó karját motorcsónakoknál használatos gázkarokkal váltották ki, a csomagtérbe pedig beszereltek egy keringetőszivattyút, egy vízfűtő berendezést és mindazt, ami még egy jacuzzihoz kell. 
Az eredmény magáért beszél: az őskori V8-as könnyedén megbirkózik a víz plusz tömegével, sőt, még a strandberendezést is működteti, Bár az üléseknek nincs háttámlája (igazából ülés sincs), ütközés esetén aligha az ostorcsapásos nyaksérülés lesz az utasok legnagyobb problémája. 
A két alkotó akár elégedett is lehetne művével, de nem érik be azzal, hogy van egy guruló pezsgőfürdőjük: nekik a világ leggyorsabb guruló pezsgőfürdője kell, ezért a nyár végén elutaznak a Nagy-Sóstóhoz, hogy 100 mérföld/órás (160,9 km/óra) tempóval jogot formálhassanak a címre (vajon mennyi a műfaj jelenlegi rekordja?) 
Ehhez persze pénz kell, amit most egy közösségi finanszírozó oldalon szeretnének összehozni. Ha segítenél nekik pár forinttal, itt megteheted.
Az alábbi képeken az építés néhány mozzanata látható, a galériában (vagy a fenti linken) kronológiai sorrendben végigkövetheted az egészet.

Itt kezdődött: 1982-es Chevrolet Malibu volt az akkor még egyetemista alkotók első medenceautója

.. majd miután MDF-lapból kialakították a negatívot, azt kiöntötték üvegszálas műgyantával.

Közben a motorral is foglalkoztak azért

Kezd összeállni a projekt

Nem valami kényelmes, de vidám helynek tűnik

A Nagy-Sóstóra csak homologizált bukókerettel mehetnek. Vajon hogyan szerelik be?

Vizespóló-verseny helyett vizeshűtőmaszk-verseny