Toyota Prius tuning. Nem vicc, van ilyen!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.06.05. 19.15

A Prius nem éppen a tuningműhelyek álma, de azért akad egy-két elvetemült, aki mégis bevállalja az átalakítást.

Ha van a tuningnak határa azt most megtaláltuk. Tovább nem érdemes keresgélni, szaklapokat nyálazni és találkozókra járni, ezeknél a Toyotáknál úgysem találni durvábbat. (Vagy inkább borzasztóbbat?)
Sokan bírálják a Toyota Priust, hogy unalmas, csúnya, semmitmondó és miért nem lehet a világ legnépszerűbb hibrid autójára szebb formát önteni? Vélemények ide vagy oda, a tények magukért beszélnek, 2013 végéig az autóból világszerte több mint 3 millió darabot értékesítettek. Én azt mondom mai formája már teljesen elfogadható, azonban ez abszolút ízlés dolga.
De azt álmomban sem gondoltam volna, hogy valakinek eszébe jut a Halálos iramban filmek mintájára kezelésbe venni a Priust. Ehhez kell egy marék tökösség, és nem kevés megszállottság. 
A két autót nem ugyanaz a műhely követte el, de ez szerintem látszik is a képeken. Ha lehetne választani akkor inkább az alapváltozat, mint ezek a szörnyek. 
A Prius a Toyota hibrid hajtású autója, az egyik első ilyen sorozatgyártású személygépkocsi. 2007-ben ez a modell volt a leginkább üzemanyag-takarékos autó az Amerikai Egyesült Államokban. 1997-ben Japánban adták el az első Priust, 2001 körül terjedt el világszerte, 2003-ra már közel 160 000 darab gurult ki a gyárból. Természetesen már mi is teszteltük jó néhány változatát, ide kattintva olvashatod is egyik átfogó anyagunkat. 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.