Ettől szétrobban a dobhártyád!

Kőkemény Amarok, 5000 wattal

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.06.04. 20.30

A Wörthi-tavi találkozón mutatta be az Amarok “Powert”, ami mobil diszkóként is funkcionálhat.

Már több ízben beszámoltunk nektek a 33. Wörthersee GTI találkozóról, láthattátok a legszexibb lányokat, a legizmosabb tanulmányokat és a legvadabb tuningverdákat, most pedig itt a leghangosabb vas, ami a Volkswagen standján “húzta a talpalávalót”. 
A speciális Amarok pickupon a lemezlovas könnyen szállíthatja a felszerelést és egyszerűen összeállíthatja a technikát a rendezvényeken, az 5000 watt összteljesítményű hangrendszer pedig nem csak a Wörthi-tavi GTI találkozóhoz elegendő. 

Hosszúsága 5,2 méter, szélessége 2,22 méter, magasság pedig 1.74 méter. Motorja 2,9 literes V6-os, 270 lóerős common rail TDI. Legnagyobb sebesség 210 km/óra, gyorsulás 0-100 km/óra 7,9 másodperc.

A DJ-felszerelés központi eleme az Allen & Heath Xone:92 keverőpult. Bemeneti eszközként Pioneer CDJ900NXS egységek kaptak helyet, a hang pedig két VOID ACOUSTICS Impulse 3t hangszóró-rendszeren távozik. A hasonlóan adaptált mélynyomók még a nagyon alacsony frekvenciákat is visszaadják. A 6 hangszórót funkcionális hangdobozokba építették és MC2 erősítőkkel vezérlik.
Minden egyes komponenst úgy terveztek, hogy összeszerelve tökéletesen kitöltsék az Amarok SingleCab 3,5 négyzetméteres rakterét, akár egy “kompakt kocka”, amiben elfér az egész hangrendszer.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.