Ez a fotó megmutatja, mekkora hülyeség az autózás

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.06.01. 10.35

A kép azt demonstrálja, hogy mennyi helyet vesz el, ha 72 ember busszal, autóval, vagy kerékpáron közlekedik.

A Münster városában 1991-ben készített fotó új karriert fut be napjaink közösségi hálóin. A kép azt demonstrálja, hogy mennyi helyet vesz el, ha 72 ember busszal, autóval, vagy kerékpáron közlekedik. Célja a kerékpáros infrastruktúra javítása volt, de a gondolat még ma is megállja a helyét, a kép pedig nem veszített megdöbbentő erejéből.

Ez a fotó megmutatja, mekkora hülyeség az autózás 1
Az internetes siker után Ausztráliában le is másolták az ötletet, 69 önkéntes, 69 kerékpár, 60 autó és egy busz felhasználásával, szintén egy kerékpáros egyesület szervezésében.

Ez a fotó megmutatja, mekkora hülyeség az autózás 2

Kommentek

  • Eddie

    Igen. És mekkora hülyeség 200 nm-es családi házban lakni, mikor egy 30 nm-es panelban is lehet…

  • husky

    Ismerős a kép és is főleg BKK-zom ha csak bent kell ülni az irodába. De ha el kell menni 2-4 céghez tárgyalni vagy egyéb és kijön napi 170-230 km csak Budapest táblán! belül vagy vidéki út, akkor már bukott a bicikli. Az elektormos autó egyelőre horror ár egy adott kategórián belül, többszörös árkülönbség és a kínálat is inkább jelképes! Semmi adó vagy bizotsítási, netán útdíj tolerancia, amit valószínű szintén az olajlobbi tol ezerrel.
    Nagyon jópofa a belga buszokra is felnyalt matrica, amin kis személyautó piktogrammok vannak úgy kb. 70-80 darab majd egy = jel és egy buszpiktogram.

  • Kempelen10.

    P+R parkolókat a városok szélére

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.