Ha össze lehetne hasonlítani embereket az autókkal, akkor a svéd válogatott labdarúgó, Zlatan Ibrahimović képességei alapján tuti a szupersportautó kategóriába kerülne. Jelenleg a Paris Saint-Germain (PSG) csapatát erősítő focistát pár napja a svéd fővárosban, Stockholmban kapták le, ahogy beszáll a Porsche 918 Spyder volánja mögé, és nesztelenül elhajt. 
Láthatóan nem zavarta, hogy fényképezik és kamerázzák, nyugodtan tűrte a dolgot, holott a pályán lobbanékony vérmérsékletéről ismert, és még 17 évesen megszerezte taekwondoból a fekete övet. Szóval nem éri meg felbőszíteni a 195 centiméter magas svédet.
Jól látható, hogy a közel 900 lóerős Porsche anyósülésén egy gyerek ül, aki vélhetően kisebbik fia, Vincent lehet. A közel 200 millió forintos autó árát Zlatan könnyedén ki tudja köhögni (bár arról nincs hivatalos infó, hogy ő vásárolta-e a 918 Spydert), hiszen még egy év eleji beszámoló szerint Ibra a világ legjobban fizetett játékosa. Évente 14,6 millió eurót (4,5 milliárd Ft) keres, csak kicsivel marad el tőle a Real Madrid portugál ásza, Cristiano Ronaldo, aki 14,4 millió eurót (4,4 milliárd Ft) zsebel be, míg a harmadik a Monaco kolumbiai játékosa, Radamel Falcao, átszámítva 4,3 milliárddal.
900 lóerővel furikázik a svéd klasszis 1
De hogy az autóról is ejtsünk pár szót – a Porsche hibridje teljes gázon 887 lóerőt présel ki két villanymotorjából és V8-as szívómotorjából, a rendszernyomaték az aktuális sebességfokozattól függően 917-1280 Nm. A mindössze 1,17 méter magas sportkocsi 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, kétszázon 7,7 mp alatt van fenn, végsebessége 345 km/óra. 
900 lóerővel furikázik a svéd klasszis 2
Hajtáslánca öt különböző üzemben működtethető, a hétköznapitól a sportoson át az időmérőig – utóbbinál az utolsó elektront is kipréseli az akkumulátorokból a vezérlés, nehogy akár egy századmásodpercet is veszítsen az autó. Ezt az üzemmódot alighanem a Nürburgringre optimalizálták a fejlesztők.
900 lóerővel furikázik a svéd klasszis 3
Tisztán elektromos üzemben is képes egyébként közlekedni a 918; ilyenkor legfeljebb 150 km/órával – vagy ha visszafogjuk magunkat, akár 31 kilométeren át – képes haladni. Fordulékonyságát hátsókerék-kormányzás javítja, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 3,0-3,3 liter száz kilométeren. 
Közel sem ekkora teljesítménnyel, de hasonlóan patinás múlttal rendelkezik a Ford Mustang, olvassátok el történelmi összefoglalónkat: 

900 lóerővel furikázik a svéd klasszis 4