Hatványozottan életveszélyes baleset

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.05.23. 16.15

Amikor azt hitte a sofőr, hogy már megúszta, és elkerülte a véget, a kaszás újra suhintott!

Amikor azt hitte a sofőr, hogy már megúszta, és elkerülte a véget, a kaszás újra suhintott! Elsőre egy váratlanul leszakadó kipufogó repült neki járművének. Szerencsétlenebb esetben könnyen átüthette volna a szélvédőt, komoly sérüléseket okozva.

A sokkhatás után adrenalintól remegő lábbal lassított főszereplőnk, mikor a hátulról érkező betonmixer képében ismét csak centikre kerülte el a végzet.

Tanulságos videó, érdemes megosztani!

Kommentek

  • husky

    Megint az agytalan száguldás és bunkó stílus! Ha látom hogy műszaki probléma van az előttem haladóval és fékez, meg kihullik belőle valami, simán lehetett volna szinte satuzni a mixerkocsival is. Azt nem jávorszarvas teszthez találták ki. Ha már szlalomot akart, előtte egyerőteljes fékezéssel annyira lelassíthatott volna, hogy simán sikerül!

  • menőmanó

    Elképesztő, hogy mennyi eszetlen barom vezeti ezeket a nagy tömegű teherautókat. Az ilyen sofőröket jobban meg kéne szűrni, mert a hülyeségeikkel emberek sokaságát ölhetik meg tömegszerencsétlenséget okozva.

  • hova

    A mixerautó mindent visz!! Ezért hallom reggel nyolckor a rádióban, hogy három balesetből kettőben min. kamion v. teherautó “szerepel”.

  • bernardo7

    Kedves hozzászólók!Látszik ,hogy halvány lila fogalmuk sincs arról mekkora egy rakott mixer fékútja,amire a folyékony beton még ,,rásegít” kicsit.Nem elvárható,hogy számítson arra,hogy előtte műszaki ok miatt valaki majd satu fékezni fog egy autópályán!!!! Ilyen alapon fel se hajthatna rá,hiszen hússzal kéne mennie,hogy bármikor megtudjon állni.Egyébként nem kéne bántani a teherkocsi vezetőket,mert a levezetett klóméterek arányában lényegesen kevesebb balesetet okoznak,mint a személygépkocsi vezetők!

  • hopp

    Soha, ismétlem soha nem láttam még aljas, mutogató integető idegroncs, bosszútállni akaró, akkor is kibaszok veled, inkább mind meghalunk, de akkor is megmutatom és társai teherautóst és kamionost.
    Az ég világon semmi baj nincs velük!

  • menőmanó

    Nagyon is sok baj van velük. Túl sok és azért amit leírtam.

  • MetroGoldwinMayer

    Sok balesetet okoznak a kamionok és a teherautók. Védelmükben annyit, hogy a fuvarozó cégek ritkán tartják be a pihenőidőket, így hulla fáradt sofőrökkel vannak tele ezek a monstrumok. Egyébként is be lehet aludni 2000 km autópálya után elég könnyen még személyautóban is, nem még 90nel!!!

    bernardo

    A mai vontatók fékútja nagyon hasonló a személyautókéhoz, egyébként pedig olyan féktávot kell tartani ahol meg tud állni, nem kifogás hogy 2x olyan táv kell neki. Szépen mentett a csávó a videón, különben, nem semmi, filmekben kaszkadőrök nem csinálnak jobbat.

  • hopp

    “Nagyon is sok baj van velük. Túl sok és azért amit leírtam. ”

    Semmiféle azértet nem írtál. Ha rám hallgatsz nem állsz be az alaptalan közhelyeket, balfaszságból fakadó berögzült hülyeségeket puffogtató, közösségbe tartozni akarók népes táborába. Nem áll jól neked, na meg különben is te ennél többre vagy hivatott. Látom benned a tehetséget! :) :) :)

  • menőmanó

    hopp – 2014.05.24 08:21

    Nem tudom milyen szinten érint a dolog, de szerintem több a kelleténél felelőtlen, nem elég körültekintő sofőr a teherautósok között.
    Ez nem személyautó, ez nem kötelező. Ez egy hivatás lenne, amit komolyabban kéne venni. Értem én, hogy nagyon egyhangú, monoton és unalmas tud lenni, de a figyelemnek nem szabadna lankadnia.
    A gyors előzgető stílusomból adódóan több konfliktusom is volt a kamionosokkal 25 év alatt az országutakon, de az autópályán is. Egymás seggében mennek, ezért egy előzésnél be kell furakodni közéjük,
    Régebben percekig előzgették egymást az autópályán 3km/h sebességkülönbséggel stb. stb.
    Szóval nekem ez a véleményem és a tapasztalatom. Sok videón is elképesztő kreténeket látni. Tehát egyet értesz vagy nem, attól a jelenség még létezik.

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nem csak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

Újabb autógyártót kebelezne be a PSA

A malajziai Proton autógyár megvásárlása iránt is érdeklődik az Opel leendő új tulajdonosa, a PSA Peugeot-Citroën konszern.

Végzetes SMS-ek és Facebook-üzenetek

Tudjátok, min múlhat, hogy az egész család meghal a kamion pótkocsija alatt vagy sikerül megmenekülni? Én már igen: egy-két tizedmásodpercnyi kihagyáson és a kicsit mélyebbre nyomott gázpedálon.

Nekimegy a Škoda Octaviának a Hyundai i30 kombi

Minden modern kényelmi és biztonsági vezetőtámogató funkcióval rendelkezik, emellett a szegmens egyik legnagyobb csomagtartóját kínálja a Hyundai i30 kombi.

Range Rover Velar: feljebb lép a Land Rover

Új, előzmények nélküli modellt vezet be a Land Rover. Egyelőre alig mutatnak meg belőle valamit

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

Fejek hullanak az Audinál

Négy mérnököt is kirúgtak a dízelfejlesztő részlegről. A dízelbotrány miatt vált nem kívánatossá a jelenlétük.

Aston Martin Vantage S Red Bull Racing Edition

Az Aston Martin és a Red Bull Racing közötti együttműködés örömére limitált szériát adtak ki a Vantage modellcsaládból.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Itt a vég, jönnek a vicceket mesélő autók

Szakértők szerint a jövőben járműveink akár az érzelmeinkből is olvasni fognak – még akkor is, ha egyetlen szót sem szólunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.