A ladás bosszút forralt, végül nagyon benézte

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.05.13. 18.45

Nagy fék, füstölő gumik, egy ajtó mínusz, egy nagyon szerencsés ember, és végül a csúnyán beégett ladás.

A helyzet egyértelmű lesz, a ladás megpróbál behúzódni a másik autós elé – bár már hamarabb észbe kaphatott volna, mielőtt elfogy a buszoknak kialakított öböl -, a másik jármű pedig dudaszóval akadályozza meg a koccanást, amit az orosz technika vezetője nem tolerál. Valószínű, hogy a ladás kollégát a holttér tréfálta meg, ránézésre pont az a szög. 
 
Ezek után pontosan nem értem mit szeretett volna, de nagyon csúnyán benézi, majdnem elgázolja az út szélén álló férfit. Aztán pedig jön a kacaj, hiszen a legszebb öröm a káröröm. Adjatok rá hangot, megéri. 
Szerencsére senki nem sérült meg – az autókon kívül -, így bátran mosolyoghatunk a történteken, ezt nehéz megállni. 
Rácz Tamás kollégánk véleménye a következő:
“A ladás nyilván se**fej volt a végén, de az elején még a kamerás autó volt az. Előzni abban az esetben szabad, ha:

a.) az előzés során a megelőzendő jármű mellett megfelelő oldaltávolságot lehet tartani;

b.) a vezető az előzés befejezése után a járművel a megelőzött jármű elé, annak zavarása nélkül vissza tud térni.”
Hiszen jól látni, hogy itt nem két különálló sávról van szó, csupán a buszmegálló miatt kiszélesedik a szakasz, így a fedélzeti kamerás autó előzést hajtott végre.
Nézzétek meg a Renault Clio történetét összefoglaló anyagunkat, ami a legigényesebb formában mutatja be a modell történelmét. Márkarajongóknak és autókedvelőknek kötelező anyag! KATTINTS A KÉPRE! 

Autónak lökte a másik motorost Reanult Clio Csajok, akik imádják a franciát

Kommentek

  • hopp

    Nem értem ilyenkor dudálás helyett mi a faszért nem engedi be? Orbitális kolosszális tahó, mégha sikerült is erkölcsi hősnek kihozni! Utána meg a ladás simán nem figyel és nem látja, hogy előtte fékez a sor, és gyönyörűen fut rájuk gyorsítva. A nagy fékezésnek meg ez lett az eredménye.

  • aopasc

    Mivel irányjelzővel nem jelezte a Ladás a balra történő kihajtási szándékát, én sem engedtem volna be. Sokszor napi forgalomban történik ugyanez, s mivel az indexkar működtetése luxus a többségnek,még bekéretőzés esetén is, én nem tudom mit akar…. Egyébként a bosszú nem kifizetődő :-D

  • apu0062

    Hopp, egy érdekes vélemény. (Melynek semmi köze a valósághoz) (gondolom Ő is úgy közlekedik, mint a “haverja”)

  • menőmanó

    Szánalmasnak tartom, hogy itt is a többség azzal ért egyet, hogy helyesen cselekedett a kamerás autó. Ezért van a béka segge alatt a közlekedési kultúra.
    Én kimondottan gyorsan vezetek, de az ilyen balfékeket beengedem, mert látszik, hogy egy béna segg és csak bajt csinálhat. Rosszabb esetben még nekem is jöhet. Arról nem is beszélve, hogy csak a gázról kell elvennem a lábam, hiszen aki lát is nem csak néz, az már előre tudhatja mi fog történni. Az ilyen kretén általában meg sem köszöni, hogy beengedem, ehhez már hozzászoktam.

    Az már megint egy más kérdés, hogy a ladás még ahhoz is hülye, hogy bosszút álljon. :) Az ilyen balfék szinte megérdemli a sorsát, de ez még szerintem nem menti a kamerás autó cselekedetét.

  • demagóg

    A kamerás ugyan nem volt szabálytalan, de szerintem is beengedhette volna a ladást. A nagyobb hunyó persze a ladás volt, mert nem volt előrelátó, nem is indexelt és utána még bosszút is akart állni, aminek során majdnem elkaszált egy ártatlan embert.

  • Kempelen10.

    A.) Nem értitek. A hibás az út szélén parkoló autó vezetője, mert nagyon tágra nyitotta az ajtót
    B.) Kellő beszarást kéretik, mert menőmanó eszméletlenül gyorsan vezet. Ő a lakótelep bikája is.

  • robi.87

    Ez qrva jó! Szakadtam a nevetéstől… Ez van amikor két ostoba ember találkozik. Az egyik foggal körömmel ragaszkodik előnyéhez, a másik pedig egy elmebeteg, idegroncs!

  • Rácz Tamás

    A ladás nyilván seggfej volt a végén, de az elején még a kamerás autó volt az.

    Előzni abban az esetben szabad, ha

    d) az előzés során a megelőzendő jármű mellett megfelelő oldaltávolságot lehet tartani;

    e) a vezető az előzés befejezése után a járművel a megelőzött jármű elé, annak zavarása nélkül vissza tud térni.

  • menőmanó

    Tamás

    Hol van itt előzés?

  • Kartal

    Dehogy előzés ez!
    Az egy autóbuszöböl, ami egyből a sarkon kezdődik. De hogyan is lehetne előzés, hová kellene visszatérnie a kamerás autónak.
    Ám a kamerás nem volt defenzív, valóban beengedhette volna a Ladást.

  • Shaperd67

    Soha nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyet fogok írni, de nem hittem a szememnek, amikor menőmanó 13.-ai hozzászólását elolvastam. Mintha nem is ő írta volna. Végre egy dolog, amiben egyetértünk.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

Szabálytalan előzés egy körforgalomban, van, aki szerint ez még belefér

Az esetet Angliában vették videóra. A BMW türelmetlen sofőrje megunta a kamion mögötti tötyörgést, és szándékosan rossz irányban hajtott be a körforgalomba.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.