Torz rémekké tuningolt BMW-k

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.05.06. 17.45

Ízlések és pofonok, járja a szólás, de a képeken látható átépítésekért már inkább csak pofon jár.

Az optikai tuning olyan, mint a plasztikai sebészet. Érzéssel, és főleg jó ízléssel alkalmazva sokat dobhat a megjelenésen, viszont könnyen elszalad a ló, és ilyenkor az eredmény egyre inkább kitér a széles tömegek által is élvezhető szépségtől. Magyarán rút bányarémek kerülnek utcára, és ebben a esetben már felesleges a különféle ízlést, eltérő stílust felhozni magyarázatként. A két kilósra fújt mell ugyanúgy ronda, mint egy 30 colos felni, és ez nem lehet kultúrkör kérdése.


Ízlésficam terén a donk stílus egyértelmű dobogós. Az elnevezés a Donkey (szamár) szóból ered, a gyakran alanyként felhasznált hetvenes években gyártott Impalák márkajelére asszociálva. A donk legszembetűnőbb jellemzője a hihetetlenül hatalmas kerék, ami viccesen torz állást ad az autónak. 22 col alatt félember vagy, nem állnak szóba veled a “donkerek”, de 30 colos mérettel már jár a királyi státusz. Az átépítés pont ezért nem egyszerű, ez a megoldás már a használhatóság határán mozog.


Főképp a belföldi, amerikai típusokat buherálják a helyi műhelyek, de azért az európai márkák sincsenek biztonságban, a BMW-k különösképp kedveltek, most ezek közül gyűjtöttük össze a legfeltűnőbb darabokat.

Torz rémekké tuningolt BMW-k 1
Torz rémekké tuningolt BMW-k 2
Torz rémekké tuningolt BMW-k 3
Torz rémekké tuningolt BMW-k 4
Torz rémekké tuningolt BMW-k 5

Kommentek

  • MetroGoldwinMayer

    Amint a képeken, videón is látszik, fehér ember a közelébe nem megy az ilyen ízléssokkoló szaroknak…:)

    Ide vezet ha túl magas a szoc. segíly!

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.