Botrányos vagy üdvözlendő a korlátozások nélküli útépítés?

Vágány-rekonstrukció arabosan

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.04.30. 13.30

A zember csak megy a zautóval és egyszer csak minden figyelmeztetés nélkül gödrök, szaladgáló emberek, óriási gépek körülötte. Nem a GTÁ-ban, a Bécsi úton

Sokszor nyafogok lehetetlenül túlszabályozott útépítéseknél a betarthatatlanul és értelmetlenül alacsony sebességkorlátozások, a hibásan kirakott tájékoztató táblák miatt. Nos, a budapesti 17-es villamos pályájának most futó rekonstrukciójánál a Bécsi úton nincs okom nyafogni. Példátlanul liberális a közlekedés szabályozása, helyenként talán már túlságosan is kevés az információ (elnézést a videó minőségéért, de csak telefon volt nálunk):

Nekem tetszik ez a lazaság, szívesen megoldom magam a váratlan helyzeteket – ti is így vagytok vele, vagy azért hiányoljátok a valamivel precízebb alkalmi közlekedés-szabályozást?

Szavazás

Hogy tetszik a szabadság, az autósokra bízott közlekedési rend a Bécsi úton?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

További kis jópofaságok itt.

(Ez itt a NapiTomi, a mindig fényképezőgéppel közlekedő Rácz Tamás autós újságíró és autóbuzi barátai mikroblogja a vezessen kis közlekedési abszurditásokról.)

Kommentek

  • husky

    Majd ha felszedik a sínpaneleket, lesz ez még sehogyse! Telejs lezárás. A környékre ajánlott a 4×4-es pickup opciós hajtáslánc-védelemmel+ kengururács.

  • Kempelen10.

    Aki kellőképpen felnőtt a közlekedéshez, azt lehet ilyen módon felnőttként kezelni. Sajnos sokkal kevesebben vannak, mint az ostoba, fogalmatlan bénázók és/vagy az agresszív, mindenféle szabályt, tiszteletet, együttműködést leszaró alakok.

    Ilyen formán itthon szerintem ez nem jó.

  • Guevara

    Ha az ember helyismeret birtokában kerül ilyen helyzetbe, akkor nem nagy gond, de ha csak egy GPS viszi be egy ilyen dzsumbujba akkor a Isten óvja az útját.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.