160 km/órával esett az egykerekező motoros

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.04.28. 10.45

160 km/óra körül dobta el a motort, és egy fájdalmas hempergés után saját lábán sétált el a messze repült kétkerekű után.

Egy kerékre kapni a gépet örök csábítás. Nem motorozom, de a késztetést értem, igaz, aki ilyet tesz, annak a kockázatokkal is tisztában kell lennie. Mert ilyenkor felpörög a sorsvonalunk rizikómérője, és könnyen hosszú kórházi kezelést érhet a mutatvány. Nagy tempónál pedig végképp vakmerő kiemelni a motor orrát, a felvétel főszereplője viszont mégis megpróbálta.

Nem sikerült, 160 km/óra körül dobta el a motort, és egy fájdalmas hempergés után saját lábán sétált el a messze repült kétkerekű után. Látszólag tehát megúszta, de egy repedt lép nyilván nem a baleset utáni első percekben fogja megölni.

Motorosok, ti mit mondtok? Lehet, hogy a lejtőn lefelé alákapott a szél, azért esett el, vagy a hátul ülő utas súlyával nem számolt? Miért történt a baleset?

Kommentek

  • titan36

    Nincs itt szél,meg utas vagy más hiba faktor.Aki ennyire ostoba,az így jár.Ennyi….:-)))

  • lacba2

    Nem tudom sajnálni, de donornak jók az ilyenek.

  • kocogok

    Na, többek között ezért is utálom a száguldozó, meg a mutatványozó motorosokat! Az ilyen hülye dögöljön meg!
    A normálisakat viszont segítem!

  • d.nagy

    Mögötte ült egy fickó, aki az esés után elszalad a moci után. nem jól ült és ő ránthatta le mindkettőjüket. De tény, hogy az összes ilyen faszkalap motoros csak donornak való. Nem kell tehát szidni őket, csinálják csak…

  • Jozscsi

    Nem számolt azzal, hogy 2 személynél hirtelen változik a súlypont.

  • Kempelen10.

    Ez egy felelőtlen alak.
    Ám az itt nyilatkozó “csak donornak jó” kommentelők irgalmatlan tahók. Ugyanis az ilyen felelőtlen gyerek is valakinek a gyereke, férje, apja (!) és a “donornak jó” szöveg enyhén szólva is ízléstelen, különösen olyanok szájából, akik minden bizonnyal ugyancsak követnek hibákat az életük során.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.