Egészen elképesztő Lada reklámok a múltból

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.23. 12.45

Agyad eldobod, hogy anno milyen reklámfilmekkel kínálták a Ladákat. Csak erős idegzetűeknek és márkarajongóknak!

Az évszám 1984, ekkor jelent meg a legelső Lada Samara modell a piacon.  Ez már merőben új konstrukció volt, össze sem lehet hasonlítani az AvtoVAZ járműgyártó vállalat korábbi modelljeivel. A kocsit sokáig csak a külföldi piacokon árulták “Samara” néven, az orosz kereskedésekben kizárólag “Szputnyikként”szerepelt 1991-ig.
Egészen elképesztő Lada reklámok a múltból 1
A Samarával a Lada a klasszikus, Fiat 124-re épülő széria sikerére kívánt építeni és egy olyan autót létrehozni, mely robusztus felépítésű, olcsón fenntartható és modern kinézetű. A kocsi háromféle karosszériával készült, volt belőle három- és ötajtós ferdehátú valamint négyajtós szedán. Szintén háromféle benzinmotorral szerelték: 1,1 literes, 1,3 literes és 1,5 literes változatban volt elérhető. A Lada remélte, hogy a Samarával fel tudják venni a versenyt a többi gyártóval az európai piacon, amihez elengedhetetlen volt a reklám. 
1.- Az 1988-as reklámban spanyol nyelven mutatják be, hogy mennyire strapabíró, biztonságos és egyben könnyű (940 kg) a Lada Samara.




2.- A francia változatban darabokra szedik az autót, és a jólfésült úriember elmagyarázza, hogy milyen mérnöki csodával állunk szemben, aminek az ára mindössze 39 999 frank. 



3.- Állítólag Finnországban volt látható ez a spot, amiben a “Samara” szót az “Igen” követi, a legkülönbözőbb nyelveken. A hátsó kapaszkodók közzé kifeszített melltartó, na az telitalálat! 

4.- Ki mondta, hogy a “szamárral” nem lehet csajozni? Miami Vice életérzés, csak a fehér Ferrari hiányzik.




5.- Végül egy teljesen szürreális, lázálom szülte reklám, benne fuvolázó és gitározó orosz hadtesttel és a láncdohányos katonatiszttel. 


Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.