Eszement száguldás a sorok között, Audival

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.22. 20.30

A saját, és mások életével is játszik az sorok között cikázó autós.

Gyűlölöm a sztereotípiákat, pláne az olyanokat amik egy adott autómárka köré épülne, de sajnos akadnak akik erősítik ezeket a beidegződéseket. 
Az Audi sofőrje még megfelelő zenét is választ, hogy felpörgesse magát és haverját az őrült száguldás előtt, néhol csak hajszálon múlik a csattanó. 
A kétségtelen, hogy az Audi A3 3,2 literes quattro változata pokoli erőt képvisel, de nem ebben a formában kell ezt megvillantani. Arra kérünk mindenkit, hogy a videóban látottakat ne utánozzátok. 
Ha pedig kíváncsi vagy a 250 lóerős A3-as részletesebb adataira is, ne habozz belelapozni katalógusunkba. KATTINTS IDE!
Egy autó amelyből Forma-1-es technikával felspécizett változat is készült. A kocsi, amely egy görög istenségről kapta a nevét. Nézze meg különleges összeállításunkat! Kattintson a képre!

Beperelik a kómában fekvő Schumachert

Kommentek

  • menőmanó

    Szerintem nagyon messze van a pokoli erőtől ez a változat.
    A videón szereplő autó szabálytalanul manőverez, de kimondottan lassan teszi.
    Sétagalopp.

  • Oldm4n

    Menőmanónak igaza van. Azért ez nagyon messze van a pokoli erőtől meg az eszement tempótól. Mennyivel gyorsabb a többieknél – akik kimondottan lassan mennek, még a török 120-as pályatempóhoz képest is?! Kb 25-30-cal? Én is szeretek cikázni, muszáj, sokat megyek -s amióta ennyire drága a benzin határozottan durván lelassult a közlekedés – nem érek rá tötymörögni. De aki a leállósávon előzget az egyszerűen hülye. ENNYIRE NINCS TÉMA?

  • Pajapapa

    Oldm4n-menőmanó ! ÚGY TŰNIK, MINDKETTEN IGEN TEHETSÉGES , JÓL KÉPZETT , RUTINOS AUTÓ VERSENYZŐK VAGYTOK ! LEGALÁBB IS AZT HISZITEK. 36 ÉV BALESETMENTES,:3.230.000km BALESETMENTES VEZETÉS UTÁN, EZT NEM MEREM KIJELENTENI MAGAMRÓL. 7 ÉVIG, : GYORSASÁGI MOTOR VERSENYEZTEM, A “ZALKA M. MSE”-ben, MAJD EGY BRUNN-I VERSENYEN SZARRÁ TÖRTEM MAGAM (verseny pályán), S EZUTÁN KÖVETKEZETT 11 ÉV AUTÓ RALY. TUDOM, MI A VERSENYLÁZ, ÉS ÉLVEZNI A TEMPÓS HALADÁST. MA IS VAN GYORS KOCSIM, ÉS MÉG GYORSABB MOTOROM! HA ELKAP A “GÉPSZÍJ,-KIMEGYEK A RINGRE, FIZETEK PÁR EZREST , ÉS KOCKÁZATMENTESEN KISZÁGULDOZOM MAGAM. AZ UTCÁN BÁRMIKOR MEGÖLHETEK , AKÁR EGY EGÉSZ CSALÁDOT, AZ ILYEN GYEREKES, FELELŐTLEN SZÁGULDOZÁSSAL! LÁTSZIK IS A VIDEÓN, HOGY, A KIS PÖCS, MILYEN BIZONYTALAN, S HOGY CSAK A SZERENCSÉN MÚLIK HOGY MEGÖLI-e , TALÁN ÉPPEN A TI FELESÉGETEKET A GYERMEKEITEKKEL EGYÜTT, CSUPÁN MERT Ő MOST SZÓRAKOZNI AKAR, KÖZBEN MAJD ÖSSZE FOSSA MAGÁT, MERT NEM URA A HELYZETNEK. NÉHÁNY PERCÉRT MEGÉRI ? MINDENKIT VÁRNAK OTTHON, ÉPSÉGBEN. GONDOLJATOK BELE MILYEN LENNE AZ ÉLETETEKET AZZAL A TUDATTAL LEÉLNI HOGY, SZÓRAKOZÁSBÓL MEGÖLTED VALAKI GYERMEKÉT, SZERETTEIT.

  • menőmanó

    Pajapapa

    Ebben az esetben szó sincs száguldozásról!
    Elég érdekes, hogy ekkora állítólagos tapasztalattal nem látja át a helyzetet.
    Itt a halálos balesetre nagyon kevés az esély. Ahhoz túl sok mindennek kéne egy időben teljesülnie.

  • g.kiss

    En motorozok es gyorsulasi versenyekre jarok. Imadok gyorsan menni. De amikor az uton megyek hiaba vagyok motoron es nem egy nagy lassu szar kocsiban es motoron nem kockaztatom masok eletet anyira mint kocsival lennek de eletembe 1x nem szalomoztam igy mint ez a barom. Az 1 dolog hogy megoli magat de a tobbi embert is fenyegeti csak 1 ember lett volna leallo savba kereket cserelni … Vagy egy gyorsabban zarodo kiskapu 2 auto kozott az a3 nem fog elegge huzni vagy fekezni hogy ne torje osze magat. Az a baj hogy anyi ien paraszt van es tenyleg a legtobb audis meg bmws en UK ban elek kiskorom ota es itt van rengeteg ugymond gyorsabb auto bmw audi stb. Es engem probalt mar letolni ien paraszt akinek viszket a valaga. Szerintem ezt az idiotat fejbe kellene loni ….

  • g.kiss

    Menomano us el egy motorost 70km/h val oldalrol es meny at rajta mert szalomozol es nem lattad idoben …. Vagy egy embert aki a leallo savban kereket cserel ….

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.