Pályán sem játék a drift

Csúnyán odacsapja a BMW-t

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.21. 11.15

Ne menj versenypályára driftelni, ha nem vagy biztos magadban, pláne ne üljetek négyen az autóban.

Az amerikai Ohióban (az USA 17. tagállama) amatőrök is kipróbálhatták magukat a a Columbus Motor Speedway-en, és ez lett a veszte egy BMW M3-asnak. Az első ívet még szépen rajzolja a 420 lóerős motorral szerelt szedán, de másodiknál már kevés volt a hely. A csattanás, ahogy megfogja a pályát szegélyező gumit a német technika, csontig hatoló, de még szerencse, hogy nem valami masszívabb dologgal ütköztek. 
Én még soha nem drifteltem versenypályán, de úgy gondolom, hogy ilyenkor nem biztos, hogy jó ötlet négyen ülni az autóban…
A BMW M3 – a videón is látható – negyedik generációját 2007 és 2013 között gyártották. Kupé, kabrió és szedán változatok készültek. Míg elődje és nemrég bemutatott utódja is soros hathengeres motorral készült, ebben V8-as motor dolgozik. 4,6 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet, maximális sebessége gyári állapotában 250 km/óra. Az elektronikai korlátozás feloldása nyomán 300 km/óra feletti tempóra is képes.

Ilyen egy BMW M3-as egy profi kezei között:



A Renault Clio vajon tényleg tud mindent amit a nagyok? Online, márkatörténeti áttekintés a legigényesebb formában. 
KATTINTS A KÉPRE!

Ezért ne parkolj a járdára! Ez még a képernyő előtt is durva, milyen lehet élőben? Szelfizés közben rúgták fejbe Tévhitek az alkohol hatásairól

Kommentek

  • Guillotinee

    Te hol szoktál driftelni a Toyotával Norti?

    :D

  • forestersa

    Sehol

  • Guillotinee

    Láthatóan nagyon megviselte őket a dolog…:D
    De amugy igaz hogy hülyeség három utassal driftelni.Nehezek is,sérülékenyek is.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.