Pályán sem játék a drift

Csúnyán odacsapja a BMW-t

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.21. 11.15

Ne menj versenypályára driftelni, ha nem vagy biztos magadban, pláne ne üljetek négyen az autóban.

Az amerikai Ohióban (az USA 17. tagállama) amatőrök is kipróbálhatták magukat a a Columbus Motor Speedway-en, és ez lett a veszte egy BMW M3-asnak. Az első ívet még szépen rajzolja a 420 lóerős motorral szerelt szedán, de másodiknál már kevés volt a hely. A csattanás, ahogy megfogja a pályát szegélyező gumit a német technika, csontig hatoló, de még szerencse, hogy nem valami masszívabb dologgal ütköztek. 
Én még soha nem drifteltem versenypályán, de úgy gondolom, hogy ilyenkor nem biztos, hogy jó ötlet négyen ülni az autóban…
A BMW M3 – a videón is látható – negyedik generációját 2007 és 2013 között gyártották. Kupé, kabrió és szedán változatok készültek. Míg elődje és nemrég bemutatott utódja is soros hathengeres motorral készült, ebben V8-as motor dolgozik. 4,6 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet, maximális sebessége gyári állapotában 250 km/óra. Az elektronikai korlátozás feloldása nyomán 300 km/óra feletti tempóra is képes.

Ilyen egy BMW M3-as egy profi kezei között:



A Renault Clio vajon tényleg tud mindent amit a nagyok? Online, márkatörténeti áttekintés a legigényesebb formában. 
KATTINTS A KÉPRE!

Ezért ne parkolj a járdára! Ez még a képernyő előtt is durva, milyen lehet élőben? Szelfizés közben rúgták fejbe Tévhitek az alkohol hatásairól

Kommentek

  • Guillotinee

    Te hol szoktál driftelni a Toyotával Norti?

    :D

  • forestersa

    Sehol

  • Guillotinee

    Láthatóan nagyon megviselte őket a dolog…:D
    De amugy igaz hogy hülyeség három utassal driftelni.Nehezek is,sérülékenyek is.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.