Ne packázz a Ladával, mert visszaüt

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.21. 15.45

A terepjáró sem bírt a Samarával, egy darabig nem fog semmit cibálni az tuti.

Itthon sokan becézik “szamárnak” a Lada Samarát, mi pedig megtaláltuk a bizonyítékot, hogy ez nem véletlen és nem csupán szójátékról van szó. Ha egy Samara megmakacsolja magát úgy viselkedik mint négylábú névrokona, nehezen mozdítod el a helyéről. 
1984-ben jelent meg a Samara (belső piacon Szputnyik), amit össze sem lehet hasonlítani a korábbi Lada modellekkel. A Samarákat már egy teljesen új fejlesztésű, 8 szelepes OHC motorral szerelték, mely az első kerekeket hajtja. 
Ne packázz a Ladával, mert visszaüt 1
A 3 ajtós (VAZ 2108) után került piacra az 5 ajtós (VAZ 2109), majd később, a ráncfelvarrással a 4 ajtós (VAZ 21099) szedán változat. A motorválaszték kezdetben három, karburátoros benzinmotor volt: 1,1 literes, 1,3 literes és az 1,5-ös. A későbbiekben a háromajtós változatba már 1580 köbcentis motort is szereltek. 
A Renault Clio vajon tényleg tud mindent amit a nagyok? Online, márkatörténeti áttekintés a legigényesebb formában. 
KATTINTS A KÉPRE!

BMW M3 Pályán sem játék a drift Ezért ne parkolj a járdára! Ez még a képernyő előtt is durva, milyen lehet élőben? Szelfizés közben rúgták fejbe Tévhitek az alkohol hatásairól

Kommentek

  • Guillotinee

    Ez hülye?!

    Vonószemhez kellet volna kötni de talán nem előről hanem hátulról.
    Ruszkik….

  • Lipi1945

    Nagyon jó példa, hogy ezek a krómozott vackok mennyit érnek. Egyszer direkt benéztem egy ilyet viselő gép alá, hogy mi tartja, hát igencsak röhögtem utána. :) Az ilyenek a rendes dögtolóhoz képest csak optikai tuningok.

    Egyébként jah, vonószemhez kellett volna kötni.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.