Így fotózzák a rendőrök az autósokat!

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2014.04.17. 12.10

Rafinált sebességmérés a Váci úton. Vigyázzon, aki arra jár!

Bár a nagy sebességmérős akciónak elméletileg már vége, a rendőrök mégsem tették vissza a traffipaxokat a dobozba. Legutóbb a Váci úton futottunk bele egy forgalommal szemben parkoló rendőrautóba, amelyben vadul kattogott a kamera. Érthető a helyszín, itt senki nem megy 50-nel. 
Így fotózzák a rendőrök az autósokat! 1
maps.google.com
Nagyjából az Északi vasúti összekötőnél árválkodik a kanyarban egy 50-es tábla, amelyet a benzinkút után lévő 70-es ír csak felül. Itt ember nincs, aki a városba befelé tartva, a végig nagyobb tempót engedélyező úton itt 50-nel autózna, így jól megválasztott helyre vonult ki a rendőr Astra. 
Így fotózzák a rendőrök az autósokat! 2
Szerettük volna megnézni a rendőrség weblapján, hogy vajon az elmúlt években hány súlyos baleset történt ezen a szakaszon, ami miatt épp itt óvják az autósok biztonságát, de a baleseti térképet még rendszergazdai segítséggel, egy gépen sem sikerült megtekinteni. Ha valakinek sikerül, árulja el, hogy csinálta! 
Ha szeretné tudni, mekkora az átfedés a balesetek és a sebességmérések helyszínei között, ebben a cikkben keresse a választ!

Kommentek

  • ttomcatt

    Nálam régi (6-os) Java-val és Chrome-mal elindul…
    A térkép alapján nem, de ha Paksra gyűjtenek, akkor jogos a mérési helyszín… :-)

  • robi.87

    Csak mosolyogni tudok azokon, akik belefutnak egy traffipaxba. Vagy én vagyok kivétel, vagy az égiek óvnak jobban másoktól, de közel kétmillió kilométerhez soha nem mértek be, de még balesetem sem volt… :P

  • somazoli

    Robi.87. Feltételezve, hogy 27 éves vagy, kb 10 éve van jogsid. Ha 2 millió km-t vezettél, akkor minden egyes nap – azóta, hogy megvan a jogsid – napi 550 km-t nyomtál le. Grat. Egyébként ez tiszta pénzkeresés, kutyát nem érdekli, hogy milyen a baleseti statisztika azon az úton.

  • robi.87

    Ó kedves SomaZoli! Nagyon szeretnék újra 27 lenni, :) de azért a valós 53-al is ki vagyok békülve. Nem igazán kellene feltételezésekre alapoznod, mert az legtöbbször bevisz az erdőbe… Én tényt írtam le, nem feltételezéseket! – Traffimentes kilométereket!

  • montsenior 10

    Robi 87. Ne haragudjon hogy igy szolitom meg ,de 64 évessen 70 ota van jogositványom igaz messze nem vezettem 2 millió kilométert. Tehát csak a tapasztalat alapján messze ne legyen elszálva különleges baleseti statisztikáitól mert inkább azt mondanám az ÉGIEK!!!! ovták eddig.Hiába az ÖN!! magasfoku közlekedési kulturája,ha a közlekedés más résztvevői messze fittyet hánynak a szabályokra és pl: Ön megáll a sárgánál és szépen belefutnak a kocsija hátuljába.Az adott helyszinnel kapcsolatba pedig SEMMI!!nem indokolja az 50 KM es sebesség határt .Három sáv van ,plusz kihajtó szerviz ut is ,akkor miért is áll ott a rendőrautó ??.

  • Jozscsi

    Robi.87!
    Aki 2 milliót levezetett, az nem szokta ezt reklámozni. Én 10 évig buszoztam 16 éve kamionozok, 17 éves korom óta van jogsim, mégsem a játszom az eszem. Most 49 éves vagyok.
    Montsenior!
    A sebességhatárt az adott útszakaszon nem a gépkocsivezetők indokai alapján határozzák meg! A rendőrautó pedig azért áll ott, mert traffizik. Szerintem ez kiderül a cikkből! Egyébként egy elég forgalmas szakaszról van szó. Ha 70 lenne a megengedett, akkor minimum 80-al menne mindenki. A traffinak is van tűrése és ezt ki is használják sokan. 50-es táblánál is 60-nal mennek sokan és nem kapnak csekket, mert a traffi 65-66-ra van belőve. Biztos van indok rá, miért nem engedik a 70-et. Akinek ott gázoltak már halálra a zebrán rokonát, az még az 50-et is sokallja.

  • PDA FAN

    Tisztelt Cikkíró !

    Amikor nem radaroznak, menjen ki oda, és vegye be azt az S kanyart hetvennel. Utána érteni fogja, miért van kin az 50-es tábla.
    Minden nap arra megyek munkába jövet-menet, és látom, hogy aki nem tartja be az 50-et, az jobb esetben csak a sávján belül sodródik, rosszabb esetben a sávok között. Ez pont azon helyek egyike, ahol indokolt az 50-es tábla.

  • hanyistok

    Kedves PDA FAN!
    Magam is arra járok minden nap, és az autósok nagy többsége baj nélkül megoldja azt a kanyart 70-nel. Valószínűbb, hogy a zebra miatt van ott az az 50-es tábla.

  • Pohoss

    Véleményem szerint ez a sebesség mérés ügy már régen lerágott csont.
    Ez a pénz beszedésről szól. Ezzel együtt kell élni az autós társadalomnak.

  • CoIie

    Adott helyen indokolatlan az 50-es tábla, az út is jó minőségű! Jó érzés, hogy mérnek, mert 50+15+3+5=73 km-el (most nem részletezem miért) még éppen nem jelentenek fel! :)

    Ahol indokolt lenne, a kb. 20-as tábla az a Róbert K. krt., mert tele van gigantikus úthibákkal már ezer éve – nem kicsit, NAGYON! Az ilyenekért fog bukni Tarlós!

  • subi2

    Én viszont folyamatosan fotózom a rendőröket, hamarosan jönnek a fotók.

  • precko

    Meg miért is állnak meg forgalommal szemben?

  • precko

    Az nem tilos?

  • vezess-admin

    Kedves subi2!

    Nagy szeretettel várjuk a fotókat.

    További jó olvasgatást!

    Üdv,
    Vezess.hu

  • CoIie

    Ugyanígy mérnek a Szentendrein is befele ugyanazon vasút alatt. Indokolatlan az 50-es ott is. Remélem a vasút átépítéssel szélesebb sávok lesznek a híd alatt, de szerintem a mérés kedvéért marad az 50. Persze Tarlós most már mindenképpen megy! :)

  • Guillotinee

    Colie!

    Az a 73km/h érdekes mert én 2012-ben 50km/h helyett 71km/h-val mentem és 30ezres csekekt kaptam.

  • CoIie

    Kinek, hogy. Nálam ez a sebesség még bevált és ennél lojálisabb rendszer talán nincs is! A többi igazán gyorshajtó meg megérdemli!

    Persze mindenkinek magának kell kiszámolnia/kitapasztalnia a határokat! :)

  • CoIie

    Persze a +- 1 digitet is bele kell számítani. :)

    Egyébként pandával max. 40-et ajánlok az S kanyarban! :))

  • imi001

    A trafik nem sokkal vannak a sebesség határ fölé állítva viszont minden autó km órája többet mutat a valós sebességnél Ezért is van hogy az óra szerint 60 vanal mentünk az 50 es táblánál mégsem jön a csek Valójában gyakran akár 10 km et is csalhat az óra De 60 nál legalább öttel többet mutat

  • Guillotinee

    Colie,Imi!

    A feljelentéssel együtt érkezett bizonyító erejű fotón volt feltüntetve a készülék által mért sebességként a 71km/h.
    Arra nem emlékszem hogy nekem mennyit mutatott lehet nem is figyeltem.
    De tény,hogy akkor ennyinél hivatalosan elreszeltek és gondolom mindenki mást is.

  • péloday

    Valójában többet mutatnak a km órák….de nem 50-nél 110/120km/h-nál kezdődik a mutatvány ! Ha nálatok 50-nél akkor benzint rá és gyújtsd meg !! :-)

  • imi001

    110 nél 120 nál többet mutat viszont nagyon sok autó már 50 nél is csal 5 öt felfele Egyszer próbáld ki aztán gyújtsd fel a sajátod ha már piromániás vagy

  • Nyesamu

    Jól ki kell tolni a rendőrökkel!
    Csak 50-nel kell hajtani!

  • robi.87

    Basszus emberek! Akinek rohadt sok a pénze, az száguldozzon, és ha még esze sincs, az pedig fizessen! Nem hiszem, hogy azzal kellene foglalkozni itt néhány okostojásnak, aki betartja a KRESZ-t és ez fel is meri vállalni. Letojom, hogy mások hol és milyen sebességgel közlekednek mindaddig, amíg nekem abból károm nem származik. 50 megengedettnél úgy mennek el mellettem, mintha állnék. Ez a magyar közlekedés-kultúra, de én kedves Jozscsi, hogy reagáljak cinikus megjegyzésedre – (2014.04.17 // 15:25) büszkén vállalom a kétmillió balesetmentesen levezetett távomat. Hasonlóan hozzád, olyan pici 40 tonnás vasakkal!

  • W. A. Lacky

    Sokszor nagyon nehéz betartani a sebességkorlátozást, főleg olyankor, amikor ez nem is indokolt, mint pl. az említett helyen. Nyilvánvaló, hogy kizárólag a pénzbehajtás az ösztönző, nem pedig holmi baleset-megelőzés.

  • ventil

    robi 87, azzal nem csoda ha nem mértek be. A többi az csak mázli.

  • Funkyman

    Fentről pedig a Kedves Vezető nyájas, vigyázó tekintete őrködik a biztonságunkért keményen dolgozó rendőrök felett. LOL

  • CoIie

    Amikor 71-et írnak a büntetésre, akkor Te már kb. 81-el mentél az órád szerint, mert
    – +-3% a műszer mérési pontossága 100 alatt, ami akár +3 is lehet,
    – +1 a +- 1 digit, ha digit. a műszered,
    – +6 amit a műszered akár szintén csal(hat) ennél a sebességnél,
    mindez összeadva +10!

    És fordítva: amikor nagyon betartod az 50-et, akkor kb. 43-al mész (a rendőr jó esetben csak 40-et mér), ezért is előz meg mindenki azonnal, tűrés nélkül, ‘kegyetlenül’… :)

  • Kempelen10.

    Kurva jó ez az Üdvözöljük a Xlll. kerületben tábla a rendőrautó mögött!

    Felejthetetlen fogadtatás!
    :-DDDD

  • Rick4

    “” Itt ember nincs, aki a városba befelé tartva, a végig nagyobb tempót engedélyező úton itt 50-nel autózna”” Itt meg itt jól van ez így itt??

  • McGyweR

    Akit ott ugyanilyen beállással kaptak le, az fellebezzen! Nem akadályozhatja a forgalmat, úgy hogy egy sáv-sávrészt elfoglal. Már pedig ez, ha jól látom elég derekasan az egyik sávban áll.

  • Octavia Rs

    “Itt ember nincs, aki a városba befelé tartva, a végig nagyobb tempót engedélyező úton itt 50-nel autózna”

    Talán azért állnak ott, hogy legyen ember, aki 50-nel autózzon, nem?! Bírom ezt a nagy felháborodást. Akár arról is írhatnának, hogy ebben az országban senki nincs olyan hülye, aki 100%-ig bevallja a jövedelmét, te se tedd!

    Én újpestiként pont 50-nel autózok itt, pont azért, mert ott van a tábla és pont az előtte lévő lámpánál is megállok, ha piros, nem pedig átmegyek rajta. Ja és pont a járdán sem parkolok, mert azt sem szabad, a sok kretén meg igen. Ha meg lefotóznak, akkor betudom annak, hogy szabálytalanul közlekedtem és én tehetek róla. Ha meg lopok a boltból és elkapnak, akkor nem a rendőrt köcsögözöm, mert én loptam, nem ő. Mellesleg teljesen jogszerűen áll ott az új KRESZ szerint és nem szórakozásból, hanem hogy a sok önjelölt Fittipaldi ne kiskirálykodjon kedvére a sokszáz lovas lízingelt autójával másnak a kontójára. A közlekedés veszélyes üzem. Be illik tartani a játékszabályokat, ha meg nem tartjuk be, nem a bírót kell anyázni, hanem méltósággal viselni a következményeket.

  • Octavia Rs

    Ja és ha jobban megnézzük a képet nem a sávban áll az autó, hanem a megszünő legvégén, két kerékkel a felhajtón, ahol ugye elég nehéz lenne közlekedni.

  • emgye

    Itt két dolgot külön kell választani. Először is az adott útvonalon és sehol máshol nem a Rendőrség határozza meg a megengedett sebességet, hanem az út üzembehelyezésekor az arra illetékes hatóság. A Rendőrség csak ellenőrzi a szabályok betartását, az hogy ezt milyen módon teszi, azon el lehet filozofálni, bár arra azért ügyelnek, hogy szabályos legyen. Tehát a szabályok körül lehetne egy kicsit körülnézni. Továbbá viszont én személy szerint eléggé egyoldalnak találom a sebesség ellenőrzést, hiszen a KRESZ a sebesség helytelen megválasztásáról beszél, nem gyorshajtásról. Tehát -véleményem szerint- a sebesség helytelen megválasztását kell ellenőrizni, nem csak egyoldalúan a gyorshajtókat, mert egy tökölős vaklégy több balesetnek a forrása, mint pl. egy rutinos sofőr, aki éppen gyorsabban megy a megengedettnél.

    A megtett kilométerek száma nem bizonyít semmit, legfeljebb a szerencsét, bár én is megtettem már néhány kilométert, hétjegyű, és nem egyessel kezdődik. Ezalatt saját hibás balesetem nem volt, viszont két alkalommal bírságoltak meg gyorshajtás miatt. (motorozok is :-))

    “a sok önjelölt Fittipaldi ne kiskirálykodjon kedvére a sokszáz lovas lízingelt autójával másnak a kontójára” Hidd el, aki ilyen autót vesz, az nem szolul a lízing cégre, és nem a mások kontójára teszi, mert van pénze arra hogy ezt megengedje magának. Ha mégsincs, akkor viszont hülye. Gondolom a nicknevedben szereplő autót nagyon szeretnéd….

  • Y0Nevelt

    Engem ez az egész trafisdi hidegen hagy, csak el szerettem volna mondani, hogy “rendszergazdai segítség” nélkül kevesebb, mint 5 perc alatt megoldottam, hogy megjelenjen az interaktív baleseti statisztikai térkép a böngészőmben (Win 8.1, csúnya IE, legújabb Java… Mozillát használok, de mindig az IE a tesztalanyom ilyenkor) :D
    http://kepfeltoltes.hu/150223/sikerult_haha_www.kepfeltoltes.hu_.png

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.