Nem példa nélküli a történelemben, és még napjainkban sem a háromkerekű autó. Ezek a gépjárművek általában olcsóbbak, mozgékonyabbak és fordulókörük átmérője is kisebb négykerekű társaikénál. Ne feledjük, hogy Karl Benz első járműve is háromkerekű volt. 
A háromkerekű autók gyártása az első világháború utáni években kezdődött, amikor a gyártók és a piac igényelte az egyszerű, olcsó konstrukciókat. A két világháború közötti gazdasági válság, a vásárlóerő csökkenése és a nyersanyaghiány miatt több háromkerekű jármű jelent meg.

Framo Stromer

Tempo Hanseat
A második világháború utáni korszakból a német Messerschmitt KR200-et, vagy a Heinkel Kabinét említhetjük meg. Magyarországon a legismertebb háromkerekű a csehszlovák gyártmányú, mozgáskorlátozottaknak szánt Velorex volt. Ma elsősorban az olasz Piaggio háromkerekű áruszállítói vannak itthon forgalomban.

Messerschmitt KR200

Heinkel Kabine

Velorex

De a kérdés az, hogy a pontosan ma 50 éves Ford Mustang képes lenne-e három kerékkel közlekedni? A választ a videóban találjátok. 

Ha valami igazán igényesre vágysz, kattints az alábbi képre! 

Jóízlés elleni durva erőszak Nincs ennél jobb móka Hihetetlen, hogy ezt túlélte! Ezt soha, de soha ne próbáld ki otthon! Ford Mustang Jótékony céllal kelt el a Need For Speed Mustangja