Te melyikbe ülnél be minden reggel?

Döntsd el Te, melyik 2014 legjobb utastere

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.11. 13.45

Bőr, fabetét, plüss, Alcantarta és piros varrás. Ez mind a legelegánsabb utastereket jellemzője lehet, kíváncsiak vagyunk nektek melyik tetszik a legjobban.

Rengeteg olyan listába futhat bele a mezei, autókedvelő internetező, hogy melyik a legszebb, legnagyobb, legkisebb, leggyorsabb, legcsúnyább vagy éppen legtakarékosabb autó, és ezeket általában a “TOP 10” összetétel előzi meg. 
Méltatlanul kevés ilyen gyűjteményt találni az utasterekről, hiszen ha belegondolunk ez az egyik legfontosabb tényező mikor autót választunk. Bent ülve soha nem látjuk az autó külsejét, nem igaz? Ezért mi most összeszedtük a 2014-es modellév, általunk legszebbnek vélt belsőtereinek tízes fogatát. 

Range Rover Evoque

Porsche Macan

McLaren P1

Mini Cooper S

 

BMW 2 Coupé

Mercedes-Benz S osztály

Mazda 3

Chevrolet Corvette Stingray

Rolls Royce Wraith

Volkswagen Golf GTI

Ezek természetesen nem tükrözhetik mindenki ízlését, így arra kérünk Titeket, hogy ha nincs a listában az amire leadtátok volna a szavazatot, írjátok meg kommentben. 

Szavazás

Melyik 2014-es utastér tetszik legjobban?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • madbalee
  • bubibeka1.6

    Több kategóriát mutattatok be, így a szavazás értelmetlen. Városban hiába a McLAREN űrhajó szerű letaglózó gyönyörűsége, ha olyan mélyen ülsz, és olyan nagy az első túlnyúlás valamint a holtterek, hogy hamar az idegbaj kerülget minden kereszteződésben és parkolásnál. Hipersportkocsi kategóriában nálam ez nyer.

    Erre pl a Mini Coorper S visont tökéletes, jó városi használatra az üléspozíció, jó a kilátás, és szerintem az is nagyon pofás beltér. Városi autó kategóriában nálam ez nyer.

    Range Rover Evoque inkább státuszszimbólumnak jó, belül sokkal kisebb (főleg hátul) mint gondolnánk, de azok az ülések, az a kormány-váltó-középkonzol trió, az nagoyn kívánatossá teszi, akár városi használatra, akár rövidebb és közepes vidéki utazásokra. A magas felépítés miatt autópályára, és vadulásra alkalmatlan.

    Komoly sportkocsi kategóriábam és úgy általában is nálam a Corvette nyer. Már az előtő generációs is nyerne itt. Hiába, egyszerű, hiába puritán, azok az analóg órák, az a hosszan elnyújtott sebességmérő, hogy befordul a középkonzol…hmmm… szerintem mostanában az amcsi izom és sportkocsik nagyon feljöttek beltér terén, főleg a műszerfal, óracsoport, és középkonzol részen. Camaro-ban és Corvette-ben ültem is, mindkettő olyan, mintha rámöntötték volna(pedig 183 cm és 88 kg vagyok).

    A Camaro-ban a Transformeres óra keretek, és a váltó előtt található 4-es fontos infókat megjelenítő óracsoport a kedvencem. A váltónak pedig minden autóban olyan rövid úton és határozottan pontosan kéne járnia.

  • Guevara

    Sportkocsik közül a Corvette-é, hétköznapi kategóriában pedig a Mazda 3 műszerfala mögött szeretnék üldögélni naponta. A luxus beltér (pl S Merci) minden értelemben távol áll tőlem.

  • zoldfulu2000

    Kicsit furcsa ez a Ward’s top 10, kicsit túlságosan is a 1013-14es modellekre összpontosít, és hát a marketing.

    Az S klasse belseje élőben szörnyűbb mint a képeken. Ezen a szinten már illene tudni képernyőt integrálni a beltérbe. Egy vicc hogy ide betették. Ha valami a sváboktól, akkor a GLA viszont ide kerülhetne.

    A Golf VII csak az elődökhöz képest igazán ütős. A VII GTI belső szerintem objektíve nem nagy szám, de egy jobban felszerelt normál Golf VII belső igazán tetszetős tud lenni (10 év óta először).

    A Mazda3at sem értem, mit keres itt.

    Az Evoqe belseje sem nagy szám (szinte bármelyik közepes prémium SUV jobb belsőt kínál), az LR/Jag számos jobb belterek készített már, nekem az XF személyes kedvencem, na annak itt lenne a helye a 10es listán.

    ÉS ha már “young timerek”, a búcsúzó A4/A5 ide kerülhetne.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.