Te melyikbe ülnél be minden reggel?

Döntsd el Te, melyik 2014 legjobb utastere

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.11. 13.45

Bőr, fabetét, plüss, Alcantarta és piros varrás. Ez mind a legelegánsabb utastereket jellemzője lehet, kíváncsiak vagyunk nektek melyik tetszik a legjobban.

Rengeteg olyan listába futhat bele a mezei, autókedvelő internetező, hogy melyik a legszebb, legnagyobb, legkisebb, leggyorsabb, legcsúnyább vagy éppen legtakarékosabb autó, és ezeket általában a “TOP 10” összetétel előzi meg. 
Méltatlanul kevés ilyen gyűjteményt találni az utasterekről, hiszen ha belegondolunk ez az egyik legfontosabb tényező mikor autót választunk. Bent ülve soha nem látjuk az autó külsejét, nem igaz? Ezért mi most összeszedtük a 2014-es modellév, általunk legszebbnek vélt belsőtereinek tízes fogatát. 

Range Rover Evoque

Porsche Macan

McLaren P1

Mini Cooper S

 

BMW 2 Coupé

Mercedes-Benz S osztály

Mazda 3

Chevrolet Corvette Stingray

Rolls Royce Wraith

Volkswagen Golf GTI

Ezek természetesen nem tükrözhetik mindenki ízlését, így arra kérünk Titeket, hogy ha nincs a listában az amire leadtátok volna a szavazatot, írjátok meg kommentben. 

Szavazás

Melyik 2014-es utastér tetszik legjobban?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • madbalee
  • bubibeka1.6

    Több kategóriát mutattatok be, így a szavazás értelmetlen. Városban hiába a McLAREN űrhajó szerű letaglózó gyönyörűsége, ha olyan mélyen ülsz, és olyan nagy az első túlnyúlás valamint a holtterek, hogy hamar az idegbaj kerülget minden kereszteződésben és parkolásnál. Hipersportkocsi kategóriában nálam ez nyer.

    Erre pl a Mini Coorper S visont tökéletes, jó városi használatra az üléspozíció, jó a kilátás, és szerintem az is nagyon pofás beltér. Városi autó kategóriában nálam ez nyer.

    Range Rover Evoque inkább státuszszimbólumnak jó, belül sokkal kisebb (főleg hátul) mint gondolnánk, de azok az ülések, az a kormány-váltó-középkonzol trió, az nagoyn kívánatossá teszi, akár városi használatra, akár rövidebb és közepes vidéki utazásokra. A magas felépítés miatt autópályára, és vadulásra alkalmatlan.

    Komoly sportkocsi kategóriábam és úgy általában is nálam a Corvette nyer. Már az előtő generációs is nyerne itt. Hiába, egyszerű, hiába puritán, azok az analóg órák, az a hosszan elnyújtott sebességmérő, hogy befordul a középkonzol…hmmm… szerintem mostanában az amcsi izom és sportkocsik nagyon feljöttek beltér terén, főleg a műszerfal, óracsoport, és középkonzol részen. Camaro-ban és Corvette-ben ültem is, mindkettő olyan, mintha rámöntötték volna(pedig 183 cm és 88 kg vagyok).

    A Camaro-ban a Transformeres óra keretek, és a váltó előtt található 4-es fontos infókat megjelenítő óracsoport a kedvencem. A váltónak pedig minden autóban olyan rövid úton és határozottan pontosan kéne járnia.

  • Guevara

    Sportkocsik közül a Corvette-é, hétköznapi kategóriában pedig a Mazda 3 műszerfala mögött szeretnék üldögélni naponta. A luxus beltér (pl S Merci) minden értelemben távol áll tőlem.

  • zoldfulu2000

    Kicsit furcsa ez a Ward’s top 10, kicsit túlságosan is a 1013-14es modellekre összpontosít, és hát a marketing.

    Az S klasse belseje élőben szörnyűbb mint a képeken. Ezen a szinten már illene tudni képernyőt integrálni a beltérbe. Egy vicc hogy ide betették. Ha valami a sváboktól, akkor a GLA viszont ide kerülhetne.

    A Golf VII csak az elődökhöz képest igazán ütős. A VII GTI belső szerintem objektíve nem nagy szám, de egy jobban felszerelt normál Golf VII belső igazán tetszetős tud lenni (10 év óta először).

    A Mazda3at sem értem, mit keres itt.

    Az Evoqe belseje sem nagy szám (szinte bármelyik közepes prémium SUV jobb belsőt kínál), az LR/Jag számos jobb belterek készített már, nekem az XF személyes kedvencem, na annak itt lenne a helye a 10es listán.

    ÉS ha már “young timerek”, a búcsúzó A4/A5 ide kerülhetne.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.