Te melyikbe ülnél be minden reggel?

Döntsd el Te, melyik 2014 legjobb utastere

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.11. 13.45

Bőr, fabetét, plüss, Alcantarta és piros varrás. Ez mind a legelegánsabb utastereket jellemzője lehet, kíváncsiak vagyunk nektek melyik tetszik a legjobban.

Rengeteg olyan listába futhat bele a mezei, autókedvelő internetező, hogy melyik a legszebb, legnagyobb, legkisebb, leggyorsabb, legcsúnyább vagy éppen legtakarékosabb autó, és ezeket általában a “TOP 10″ összetétel előzi meg. 
Méltatlanul kevés ilyen gyűjteményt találni az utasterekről, hiszen ha belegondolunk ez az egyik legfontosabb tényező mikor autót választunk. Bent ülve soha nem látjuk az autó külsejét, nem igaz? Ezért mi most összeszedtük a 2014-es modellév, általunk legszebbnek vélt belsőtereinek tízes fogatát. 

Range Rover Evoque

Porsche Macan

McLaren P1

Mini Cooper S

 

BMW 2 Coupé

Mercedes-Benz S osztály

Mazda 3

Chevrolet Corvette Stingray

Rolls Royce Wraith

Volkswagen Golf GTI

Ezek természetesen nem tükrözhetik mindenki ízlését, így arra kérünk Titeket, hogy ha nincs a listában az amire leadtátok volna a szavazatot, írjátok meg kommentben. 

Szavazás

Melyik 2014-es utastér tetszik legjobban?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • madbalee
  • bubibeka1.6

    Több kategóriát mutattatok be, így a szavazás értelmetlen. Városban hiába a McLAREN űrhajó szerű letaglózó gyönyörűsége, ha olyan mélyen ülsz, és olyan nagy az első túlnyúlás valamint a holtterek, hogy hamar az idegbaj kerülget minden kereszteződésben és parkolásnál. Hipersportkocsi kategóriában nálam ez nyer.

    Erre pl a Mini Coorper S visont tökéletes, jó városi használatra az üléspozíció, jó a kilátás, és szerintem az is nagyon pofás beltér. Városi autó kategóriában nálam ez nyer.

    Range Rover Evoque inkább státuszszimbólumnak jó, belül sokkal kisebb (főleg hátul) mint gondolnánk, de azok az ülések, az a kormány-váltó-középkonzol trió, az nagoyn kívánatossá teszi, akár városi használatra, akár rövidebb és közepes vidéki utazásokra. A magas felépítés miatt autópályára, és vadulásra alkalmatlan.

    Komoly sportkocsi kategóriábam és úgy általában is nálam a Corvette nyer. Már az előtő generációs is nyerne itt. Hiába, egyszerű, hiába puritán, azok az analóg órák, az a hosszan elnyújtott sebességmérő, hogy befordul a középkonzol…hmmm… szerintem mostanában az amcsi izom és sportkocsik nagyon feljöttek beltér terén, főleg a műszerfal, óracsoport, és középkonzol részen. Camaro-ban és Corvette-ben ültem is, mindkettő olyan, mintha rámöntötték volna(pedig 183 cm és 88 kg vagyok).

    A Camaro-ban a Transformeres óra keretek, és a váltó előtt található 4-es fontos infókat megjelenítő óracsoport a kedvencem. A váltónak pedig minden autóban olyan rövid úton és határozottan pontosan kéne járnia.

  • Guevara

    Sportkocsik közül a Corvette-é, hétköznapi kategóriában pedig a Mazda 3 műszerfala mögött szeretnék üldögélni naponta. A luxus beltér (pl S Merci) minden értelemben távol áll tőlem.

  • zoldfulu2000

    Kicsit furcsa ez a Ward’s top 10, kicsit túlságosan is a 1013-14es modellekre összpontosít, és hát a marketing.

    Az S klasse belseje élőben szörnyűbb mint a képeken. Ezen a szinten már illene tudni képernyőt integrálni a beltérbe. Egy vicc hogy ide betették. Ha valami a sváboktól, akkor a GLA viszont ide kerülhetne.

    A Golf VII csak az elődökhöz képest igazán ütős. A VII GTI belső szerintem objektíve nem nagy szám, de egy jobban felszerelt normál Golf VII belső igazán tetszetős tud lenni (10 év óta először).

    A Mazda3at sem értem, mit keres itt.

    Az Evoqe belseje sem nagy szám (szinte bármelyik közepes prémium SUV jobb belsőt kínál), az LR/Jag számos jobb belterek készített már, nekem az XF személyes kedvencem, na annak itt lenne a helye a 10es listán.

    ÉS ha már “young timerek”, a búcsúzó A4/A5 ide kerülhetne.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Rosberg autójában Wehrlein: Köszi, Nico!

Nem dőlt még el a visszavonuló Nico Rosberg helyének sorsa. Az egyik legesélyesebb versenyző azonban olyan fotót posztolt, amin a világbajnok autójában ülve látható.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

Tíz autó ütközött az M1-esen

Két balesetben hat és négy autó ütközött össze egymástól pár száz méterre.

Hegyszorosban reptetett siklóernyőst a Volvo

Ez a világon az első olyan mutatvány, amelyben egy teherautó és egy siklóernyős szerepel. De arra sem volt még példa, hogy siklóernyőst keresztül vontassak egy híd alatt.

F1: 15-ször sírta el magát Rosberg

Négy nap alatt tizenötödször sírta el magát, mondta a Forma-1 visszavonuló bajnoka, majd olyat tett a trófeával, mint előtte soha, senki.

Szebb is, erősebb is a Hyundai új raliautója

Bemutatta WRC versenyautójának harmadik kiadását a Hyundai. Nagyobb teljesítményét az új WRC szabályzatnak, dögös külsejét a kupé karosszériának köszönheti

Buszbaleset Győrben, súlyos sérültek

Turistabusszal ütközött egy taxi és egy személyautó Győr belvárosában.

Megmérték a halálút szélességét

Sorra történnek halálos balesetek a Győrt Pápával összekötő 83-as főút lakott területen kívüli részén, amiben az ott lakók szerint benne van az út is.

F1: Rosberg átvette a bajnoki kupát – videó

Pénteken este Bécsben megtartották a Nemzetközi Automobil Szövetség díjkiosztó gáláját, amelyen a visszavonuló Forma-1-es világbajnok, Nico Rosberg is átvette a kupáját. Képek és videó az eseményről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.