Vajon mi boríthatta fel ezt a tankot?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.10. 12.45

Egy kósza szellő biztos, hogy nem tud felborítani egy tankot, még ha 200 km/órával fúj is, azonban a lövegtoronyban ülő katona semmit nem vett észre.

Nagyon úgy tűnik, hogy ezt a hetet ki lehetne nevezni a “fejre állított járművek” világhetének – már ha létezik ilyen szó -, ugyanis hétfőn (április 7-én) egy teherautó függőlegesen, fejjel lefelé állt bele az árokba a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Forró település határnál, és ezzel szinte párhuzamosan kaptuk a hírt, hogy San Franciscóban (USA) éppen egy nyolctagú bandát kerget a rendőrség, akik három ártatlan törpeautót borítottak fel.
A kis Smartokkal nem volt nehéz dolguk a részeg fiataloknak, de a következő kép egészen megdöbbentő. Ki, vagy inkább mi tud felborítani egy közel 30 tonnás M2 Bradley páncélost?
Vajon mi boríthatta fel ezt a tankot? 1
Igazán rejtélyes az eset, ugyanis a személyzet egyik tagja épp a lövegtoronyban tartózkodott, és állítása szerint semmit nem vett észre, csak arra eszmélt, hogy egyik pillanatról a másikra már nem megfelelő perspektívából szemléli a világot. Másra nem emlékszik. 
Szerintetek mi állhat a tank felborulásának hátterében? 

Kommentek

  • gertan

    Defekt?

  • chauffeur91

    Egy mágnesp-csájúfranciak-rva?

  • sforisek

    Az egesz vilag feje tetejen all. Tehat ez a tank all jol.

  • Nistvan10

    a tankot egy UFO borította fel és kész.PUNK TUM

  • swattos

    Ez inkább egy lövész páncélos vagy csapatszállító. De mindegy, valamitől tényleg felborult.

  • husky

    A személyzet egyik tagja… és miért nem kérdezik meg a többieket, hogy ők odalent mi a fittyet tevékenykedetek. You tube-os videon egyébként jól látható, hogy rakodás közbe, trélerre vagy vagonra felhajtva, ha az nem jól sikerül bizony könnyen így végződnek a dolgok, csakhogy itt egyik sincs!

  • W. A. Lacky

    Élénk tévedés! Ez a tank nincs felborulva! Ez a legújabb álcázási technika: döglött bogár szisztéma. Mindenki megnyugszik, hogy ez a tank már harcképtelen, aztán hirtelen a lánctalpaira fordul és leigáz mindenkit!

  • Oldm4n

    Eta basoj orosz elhárítyechnika. Ellenség inni orosz vodka, világ forogni tengelye körül. Ez lenni továbbgondolva, csak tankokra. Da? Na zdarovje!

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.