13 millió végezte a medencében

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.04.09. 06.15

Megúsztatták az 580 lóerős izomautót a medencében, de vajon hogy került oda?

Ez történik ha elszabadul a buli, és az alkohol befolyásoló hatására kikapcsoljuk a kipörgésgátlót az 580 lóerős Chevrolet Camarón. Szemvillanás alatt nyelte el a víz a 60 ezer dolláros autót, ami magyar valutával számolva bő 13 millió forint.
Másnap volt nagy meglepetés a Harris megyei (USA) közösségi medencénél, ahová beszállt az izomautó.
A 2012-es Chevrolet Camaro ZL1 2011-ben debütált a Chicagói Autókiállításon. A kompresszoros V8-as motor 588 lóerő (433 kW) előállítására képes, a gyártó szerint átlagfogyasztása városban 14,9 liter/100 km, míg országúton 10,6 liter. A ZL1 név a teljes egészében alumínium motort használó, azonos nevű versenyautótól származik, amely az 1960-as évek végén versenyzett. Nem sok készült az 1969-es Camaróból.
Az autó fékrendszerének fejlesztésben a Brembo szakértői is részt vettek. Elsőként az amerikai izomautók közül a Chevrolet kezdte el forgalmazni Európában kigyúrt kupéját, ami egy nagyságrenddel megbízhatóbb háttér a szürkeimportban utazó kis cégeknél. Camaro-tesztünket a képre kattintva olvashatjátok! 

13 millió végezte a medencében 1

Kommentek

  • Guevara

    Na most úgy gondolták hogy jobb is egyenesen a kukába dobni az autót? Mert a kiemelés mikéntjéből erre lehet következtetni. Horpadnak a sárvédők, nem számít már úgyse.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.